Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

“Παραμύθια με Flash”


Αντιγράφουμε από τη σελίδα της Κορίνας Θεοδωρακάκη στο FB:

“Παραμύθια με Flash 
Αυτός είναι ο τίτλος του μονόστηλου, που αφορά την αλήθεια για τον Flash 96. Και επειδή πρόκειται όπως δήλωσα εξ αρχής για μονόστηλο, θα γράψω λίγα. Θα ζητήσω από τους ολίγους εναπομείναντες συναδέλφους δημοσιογράφους και από τους πολλούς ή μάλλον σχεδόν όλους τεχνικούς που συνεχίζουν να εργάζονται, να αποσύρουν το σλόγκαν –προμετωπίδα «Ο σταθμός των εργαζομένων»...



Ελκυστικό είναι, αλλά αληθές ΔΕΝ είναι.
Και θα τους θυμίσω ότι ήμουν κι εγώ εκεί, όταν διεκδικούσαμε την άδεια, ήμουν κι εγώ εκεί στο ΕΣΡ, στην ΕΣΗΕΑ, στο δρόμο. Εγώ και οι άλλοι συνάδελφοι δημοσιογράφοι, που τεχνηέντως εκδιωχθήκαμε αν και ανήκει και σε μας η άδεια της αυτοδιαχείρισης.
Εμείς λοιπόν ξέρουμε και δεν θαμπωνόμαστε από τα «φλας» τύπου «Flash ο σταθμός των εργαζομένων».
Κι εσείς ξέρετε, αλλά προφανώς εσκεμμένα τυφλώνεστε, από «παραμύθια με Flash».
Αλλά, ας μην παραπλανάμε και τους ακροατές, συνάδελφοι.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: