Η Audi ανακοίνωσε σήμερα ότι το λογισμικό που επέτρεπε τη χειραγώγηση των μετρήσεων για τις εκπομπές ρύπων είχε εγκατασταθεί σε 2,1 εκατομμύρια αυτοκίνητά της.
Εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι το λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 1,42 εκατομμύρια οχήματα της Audi με τους λεγόμενους κινητήρες EU5 στην δυτική Ευρώπη, σε 577.000 στη Γερμανία και σε περίπου 13.000 στις ΗΠΑ.
Η...
ανακοίνωση αφορά τις σειρές μοντέλων A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 και Q5, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο.
Αυτά τα οχήματα είναι ένα μέρος από τα περίπου 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που ανήκουν στον όμιλο της Volkswagen και εκτιμάται ότι φέρουν το παράνομο λογισμικό.
Ισχυρό χτύπημα από την ΕΚΤ
Εν μέσω αποκαλύψεων, μάλιστα, το σαββατοκύριακο η ΕΚΤ ανακοίνωσε ότι δεν θα αγοράζει πλέον ομόλογα της Volkswagen στο πλαίσιο του προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης, σφίγγοντας τη θηλιά για τον γερμανικό κολοσσό.
Αναλυτές, μάλιστα, εκτιμούν ότι εάν ακολουθήσουν κι άλλο το παράδειγμα της ΕΚΤ θα είναι δύσκολο στην Volkwagen να χρηματοδοτήσει τις επιχειρήσεις της.
Εισαγγελική έρευνα κατά του Βίντεκορν
Οι εξελίξεις στον τομέα της δικαιοσύνης είναι ραγδαίες, καθώς οι εισαγγελικές αρχές ξεκίνησαν έρευνα κατά του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν.
Η έρευνα, όπως ανακοίνωσε η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊκ, θα επικεντρωθεί στις κατηγορίες για απάτη στην πώληση οχημάτων με παραποιημένα στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων.
Σημειώνεται ότι ο Βίντερκορν παραιτήθηκε από την ηγεσία του ομίλου μόλις ξέσπασε το σκάνδαλο Volkswagen, ενώ θα λάβει κάτι παραπάνω από παχυλή αποζημίωση.
Πάντως, η γερμανική κυβέρνηση, δια στόματος του υπουργού Μεταφορών, αποποιείται των όποιων ευθυνών της σημειώνοντας ότι δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού αυτού πριν ξεσπάσει η «θύελλα».
Ο ίδιος επιβεβαίωσε επίσης ότι η KBA, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου στη Γερμανία, έδωσε διορία ως τις 7 Οκτωβρίου στην VW να παρουσιάσει ένα σχέδιο με το οποίο οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει θα ευθυγραμμίζονται με την γερμανική νομοθεσία.
«Πειραγμένα» οχήματα και σε Κίνα, Νότια Αφρική;
Επιπλέον, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μη μπορώντας πλέον να συγκαλύψει το σκάνδαλο ανακοινώνει πως τα «πειραγμένα» οχήματά της ενδέχεται να κυκλοφορούν και σε άλλες χώρες.
Χαρακτηριστική η Volkwagen ανακοίνωσε στον κινεζικό ιστότοπό της ότι το σκάνδαλο θα μπορούσε να αφορά σχεδόν 2.00 οχήματά της που έχουν εισαχθεί στην Κίνα.
Τέλος η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου της Νότιας Αφρικής διερευνά αν τα οχήματα της Volkswagen που πωλούνται στη χώρα τηρούν τις νοτιοαφρικανικές προδιαγραφές για την εκπομπή ρύπων. Η υπηρεσία NRCS προσθέτει στην ιστοσελίδα της ότι ενδέχεται να ανακαλέσει από την αγορά οχήματα VW αν βρεθεί ότι δεν τηρούν τα νοτιοαφρικανικά μέτρα για τις εκπομπές ρύπων.
Εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι το λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 1,42 εκατομμύρια οχήματα της Audi με τους λεγόμενους κινητήρες EU5 στην δυτική Ευρώπη, σε 577.000 στη Γερμανία και σε περίπου 13.000 στις ΗΠΑ.
Η...
ανακοίνωση αφορά τις σειρές μοντέλων A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 και Q5, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο.
Αυτά τα οχήματα είναι ένα μέρος από τα περίπου 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που ανήκουν στον όμιλο της Volkswagen και εκτιμάται ότι φέρουν το παράνομο λογισμικό.
Ισχυρό χτύπημα από την ΕΚΤ
Εν μέσω αποκαλύψεων, μάλιστα, το σαββατοκύριακο η ΕΚΤ ανακοίνωσε ότι δεν θα αγοράζει πλέον ομόλογα της Volkswagen στο πλαίσιο του προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης, σφίγγοντας τη θηλιά για τον γερμανικό κολοσσό.
Αναλυτές, μάλιστα, εκτιμούν ότι εάν ακολουθήσουν κι άλλο το παράδειγμα της ΕΚΤ θα είναι δύσκολο στην Volkwagen να χρηματοδοτήσει τις επιχειρήσεις της.
Εισαγγελική έρευνα κατά του Βίντεκορν
Οι εξελίξεις στον τομέα της δικαιοσύνης είναι ραγδαίες, καθώς οι εισαγγελικές αρχές ξεκίνησαν έρευνα κατά του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν.
Η έρευνα, όπως ανακοίνωσε η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊκ, θα επικεντρωθεί στις κατηγορίες για απάτη στην πώληση οχημάτων με παραποιημένα στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων.
Σημειώνεται ότι ο Βίντερκορν παραιτήθηκε από την ηγεσία του ομίλου μόλις ξέσπασε το σκάνδαλο Volkswagen, ενώ θα λάβει κάτι παραπάνω από παχυλή αποζημίωση.
Πάντως, η γερμανική κυβέρνηση, δια στόματος του υπουργού Μεταφορών, αποποιείται των όποιων ευθυνών της σημειώνοντας ότι δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού αυτού πριν ξεσπάσει η «θύελλα».
Ο ίδιος επιβεβαίωσε επίσης ότι η KBA, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου στη Γερμανία, έδωσε διορία ως τις 7 Οκτωβρίου στην VW να παρουσιάσει ένα σχέδιο με το οποίο οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει θα ευθυγραμμίζονται με την γερμανική νομοθεσία.
«Πειραγμένα» οχήματα και σε Κίνα, Νότια Αφρική;
Επιπλέον, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μη μπορώντας πλέον να συγκαλύψει το σκάνδαλο ανακοινώνει πως τα «πειραγμένα» οχήματά της ενδέχεται να κυκλοφορούν και σε άλλες χώρες.
Χαρακτηριστική η Volkwagen ανακοίνωσε στον κινεζικό ιστότοπό της ότι το σκάνδαλο θα μπορούσε να αφορά σχεδόν 2.00 οχήματά της που έχουν εισαχθεί στην Κίνα.
Τέλος η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου της Νότιας Αφρικής διερευνά αν τα οχήματα της Volkswagen που πωλούνται στη χώρα τηρούν τις νοτιοαφρικανικές προδιαγραφές για την εκπομπή ρύπων. Η υπηρεσία NRCS προσθέτει στην ιστοσελίδα της ότι ενδέχεται να ανακαλέσει από την αγορά οχήματα VW αν βρεθεί ότι δεν τηρούν τα νοτιοαφρικανικά μέτρα για τις εκπομπές ρύπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου