ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Υψηλή ήταν η τηλεθέαση του χθεσινού ενημερωτικού μαραθωνίου της ΕΡΤ για την κάλυψη του κρίσιμου δημοψηφίσματος, με την ΕΡΤ1 να κατακτά την τρίτη θέση στη συνολική τηλεθέαση της ημέρας μεταξύ των σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας.
Μεγάλη μερίδα των πολιτών επέλεξε τον δημόσιο τηλεοπτικό φορέα για την ενημέρωσή τους, καθώς την κεντρική ενημερωτική εκπομπή της ΕΡΤ1 με...
τον Πάνο Χαρίτο και Αντώνη Αλαφογιώργο παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 422.311 τηλεθεατές (3.145.794 για τουλάχιστον ένα λεπτό), με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης να κυμαίνεται στο 13,3%.
Στους άνδρες ηλικίας 25-44 ετών η ΕΡΤ1 έφτασε στην δεύτερη θέση τηλεθέασης με μέσο μερίδιο για όλη την ημέρα 13,3%, το οποίο άγγιξε το 19,9% κατά τη διάρκεια των ανακοινώσεων από τους πολιτικούς αρχηγούς (23.00 – 23.59).
Υψηλή και η επισκεψιμότητα του www.ert.gr
Και στον χώρο του διαδικτύου και των social media, η ΕΡΤ έδωσε το στίγμα της έγκυρης και αντικειμενικής ενημέρωσης, κερδίζοντας υψηλή επισκεψιμότητα.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο 4 και την Κυριακή 5 Ιουλίου η ιστοσελίδα της ΕΡΤ www.ert.gr είχε 621.248 μοναδικούς επισκέπτες και η υπηρεσία WebTV (webtv.ert.gr/ert1-live) 337.690.
O λογαριασμός της ΕΡΤ στο Twitter @ertsocial, με 43.000 followers, είχε τις τρεις τελευταίες ημέρες 943.000 impressions.
Στο Facebook αυξήθηκαν κατά 8% τα likes στη σελίδα της ΕΡΤ. Πάνω από 500.000 έφτασε το post reach το διήμερο 4-5 Ιουλίου, ενώ οι χρήστες μας – το ηλικιακό εύρος των οποίων διευρύνθηκε, αγγίζοντας σημαντικά μερίδια στις νέες ηλικίες – διέδρασαν 5.800 φορές το Σαββατοκύριακο.
Υψηλή ήταν η τηλεθέαση του χθεσινού ενημερωτικού μαραθωνίου της ΕΡΤ για την κάλυψη του κρίσιμου δημοψηφίσματος, με την ΕΡΤ1 να κατακτά την τρίτη θέση στη συνολική τηλεθέαση της ημέρας μεταξύ των σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας.
Μεγάλη μερίδα των πολιτών επέλεξε τον δημόσιο τηλεοπτικό φορέα για την ενημέρωσή τους, καθώς την κεντρική ενημερωτική εκπομπή της ΕΡΤ1 με...
τον Πάνο Χαρίτο και Αντώνη Αλαφογιώργο παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 422.311 τηλεθεατές (3.145.794 για τουλάχιστον ένα λεπτό), με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης να κυμαίνεται στο 13,3%.
Στους άνδρες ηλικίας 25-44 ετών η ΕΡΤ1 έφτασε στην δεύτερη θέση τηλεθέασης με μέσο μερίδιο για όλη την ημέρα 13,3%, το οποίο άγγιξε το 19,9% κατά τη διάρκεια των ανακοινώσεων από τους πολιτικούς αρχηγούς (23.00 – 23.59).
Υψηλή και η επισκεψιμότητα του www.ert.gr
Και στον χώρο του διαδικτύου και των social media, η ΕΡΤ έδωσε το στίγμα της έγκυρης και αντικειμενικής ενημέρωσης, κερδίζοντας υψηλή επισκεψιμότητα.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο 4 και την Κυριακή 5 Ιουλίου η ιστοσελίδα της ΕΡΤ www.ert.gr είχε 621.248 μοναδικούς επισκέπτες και η υπηρεσία WebTV (webtv.ert.gr/ert1-live) 337.690.
O λογαριασμός της ΕΡΤ στο Twitter @ertsocial, με 43.000 followers, είχε τις τρεις τελευταίες ημέρες 943.000 impressions.
Στο Facebook αυξήθηκαν κατά 8% τα likes στη σελίδα της ΕΡΤ. Πάνω από 500.000 έφτασε το post reach το διήμερο 4-5 Ιουλίου, ενώ οι χρήστες μας – το ηλικιακό εύρος των οποίων διευρύνθηκε, αγγίζοντας σημαντικά μερίδια στις νέες ηλικίες – διέδρασαν 5.800 φορές το Σαββατοκύριακο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου