«Η Μύκονος δεν είναι Ελλάδα. Αυτό ήταν το μήνυμα από τις επιχειρήσεις στο νησί των ανέμων, περισσότερο γνωστό για την εκπληκτική θέα στο Αιγαίο και την έντονη νυχτερινή ζωή», αναφέρει σε ρεπορτάζ του το CNBC.
Το αμερικανικό δίκτυο μίλησε με επιχειρηματίες του νησιού ενώ κάνει ειδικά αναφορά στο Nammos, που το χαρακτηρίζει ως το πιο hot ...
εστιατόριο / club κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Όπως σημειώνει, η δημοσιογράφος που επισκέφθηκε το μαγαζί, η σαμπάνια έρεε άφθονη και 20χρονες κοπέλες χόρευαν με τα μπικίνι και τα σορτς τους πάνω στο τραπέζι υπό τους ήχους house μουσικής. «Οι τιμές ήταν απότομες – περίπου 15-20 ευρώ για ένα κοκτέιλ. Όμως αυτό δεν σταμάτησε τους τουρίστες από το να δοκιμάσουν την τύχη τους μήπως καταφέρουν και κάνουν μια κράτηση. Ο μέσος όρος αναμονής για μεσημεριανό γεύμα ήταν δύο ώρες την περασμένη Παρασκευή» τονίζει το CNBC.
«Σε αντίθεση με την Αθήνα, στη Μύκονο δεν έχουν γίνει διαδηλώσεις ή διαμαρτυρίες» γράφει στη συνέχεια η δημοσιογράφος του αμερικανικού δικτύου Seema Mody, η οποία επισημαίνει ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες του νησιού της είπαν ότι ψήφισαν «ναι» στο δημοψήφισμα .
«Επιφανειακώς ο κόσμος στη Μύκονο προσπαθεί να αποστασιοποιηθεί από το πολιτικό και οικονομικό δράμα που εκτυλίσσεται στην Αθήνα ... αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η οικονομία τους δεν έχει επηρεαστεί», τονίζει και αναφέρεται σε ένα beach club που άνοιξε πριν από οκτώ εβδομάδες και αναγκάστηκε να αλλάξει τους καταλόγους του λόγω των capital controls, δεδομένου ότι είναι δύσκολο να πουλά για παράδειγμα ξένη μπύρα και ξένα κρασιά.
«Αλλά με την επαναλειτουργία των τραπεζών και τη συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και πιστωτές, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι βέβαιοι ότι θα είναι σε θέση να σερβίρουν εισαγόμενα προϊόντα σύντομα. "Είναι προτεραιότητα για μας", δήλωσε ένας Έλληνας ιδιοκτήτη επιχείρησης στη Μύκονο.
Στον απόηχο της ελληνικής κρίσης έγιναν περικοπές σε θέσεις εργασίες σε εστιατόριο και στη “βιομηχανία” της νυχτερινής ζωής, σημειώνει το CNBC.
«Παρά τις μικρές αλλαγές στα μενού και το προσωπικό των μαγαζιών όμως, σε γενικές γραμμές η ζωή φαίνεται να είναι απρόσκοπτη για τους τουρίστες. Η Μύκονος δεν αποτελεί μόνο έναν προορισμό για εθισμένους με τη μουσική και τους λάτρεις των πάρτυ, καθώς το δημοφιλές νησί της Μεσογείου φιλοξενεί επίσης πολλές οικογένειες για καλοκαιρινές διακοπές».
«Και τα μετρητά είναι το κλειδί. Ενώ οι τράπεζες επαναλειτουργούν, αρκετοί επιχειρηματίες είπαν στον CNBC ότι θα προτιμούν τα μετρητά αντί των πιστωτικών καρτών για τις επόμενες δύο εβδομάδες, έως ότου οι λειτουργίες αποκατασταθούν πλήρως στις τράπεζες. Όταν ρωτήθηκαν αν δέχονται πιστωτική κάρτα, τα περισσότερα εστιατόρια και καταστήματα με σουβενίρ με τα οποία μίλησε το CNBC εξέφρασαν την προτίμησή τους στα μετρητά, αλλά με δυσφορία θα βγάλουν τα μηχανήματα πιστωτικών καρτών τους, αν ο πελάτης δεν έχουν μετρητά. Σε τελική ανάλυση, ο τουρισμός είναι η κύρια πηγή εσόδων για το νησί και οι πολίτες πρέπει να καλωσορίζουν τους τουρίστες, ανεξαρτήτως τι συμβαίνει στην Αθήνα. Η ζωή πρέπει να συνεχιστεί. Και αυτή είναι η εικόνα που οι Μυκονιάτες προσπαθούν να φτιάξουν. Αφήστε τη σαμπάνια να ρέει.
Το αμερικανικό δίκτυο μίλησε με επιχειρηματίες του νησιού ενώ κάνει ειδικά αναφορά στο Nammos, που το χαρακτηρίζει ως το πιο hot ...
εστιατόριο / club κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Όπως σημειώνει, η δημοσιογράφος που επισκέφθηκε το μαγαζί, η σαμπάνια έρεε άφθονη και 20χρονες κοπέλες χόρευαν με τα μπικίνι και τα σορτς τους πάνω στο τραπέζι υπό τους ήχους house μουσικής. «Οι τιμές ήταν απότομες – περίπου 15-20 ευρώ για ένα κοκτέιλ. Όμως αυτό δεν σταμάτησε τους τουρίστες από το να δοκιμάσουν την τύχη τους μήπως καταφέρουν και κάνουν μια κράτηση. Ο μέσος όρος αναμονής για μεσημεριανό γεύμα ήταν δύο ώρες την περασμένη Παρασκευή» τονίζει το CNBC.
«Σε αντίθεση με την Αθήνα, στη Μύκονο δεν έχουν γίνει διαδηλώσεις ή διαμαρτυρίες» γράφει στη συνέχεια η δημοσιογράφος του αμερικανικού δικτύου Seema Mody, η οποία επισημαίνει ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες του νησιού της είπαν ότι ψήφισαν «ναι» στο δημοψήφισμα .
«Επιφανειακώς ο κόσμος στη Μύκονο προσπαθεί να αποστασιοποιηθεί από το πολιτικό και οικονομικό δράμα που εκτυλίσσεται στην Αθήνα ... αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η οικονομία τους δεν έχει επηρεαστεί», τονίζει και αναφέρεται σε ένα beach club που άνοιξε πριν από οκτώ εβδομάδες και αναγκάστηκε να αλλάξει τους καταλόγους του λόγω των capital controls, δεδομένου ότι είναι δύσκολο να πουλά για παράδειγμα ξένη μπύρα και ξένα κρασιά.
«Αλλά με την επαναλειτουργία των τραπεζών και τη συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και πιστωτές, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι βέβαιοι ότι θα είναι σε θέση να σερβίρουν εισαγόμενα προϊόντα σύντομα. "Είναι προτεραιότητα για μας", δήλωσε ένας Έλληνας ιδιοκτήτη επιχείρησης στη Μύκονο.
Στον απόηχο της ελληνικής κρίσης έγιναν περικοπές σε θέσεις εργασίες σε εστιατόριο και στη “βιομηχανία” της νυχτερινής ζωής, σημειώνει το CNBC.
«Παρά τις μικρές αλλαγές στα μενού και το προσωπικό των μαγαζιών όμως, σε γενικές γραμμές η ζωή φαίνεται να είναι απρόσκοπτη για τους τουρίστες. Η Μύκονος δεν αποτελεί μόνο έναν προορισμό για εθισμένους με τη μουσική και τους λάτρεις των πάρτυ, καθώς το δημοφιλές νησί της Μεσογείου φιλοξενεί επίσης πολλές οικογένειες για καλοκαιρινές διακοπές».
«Και τα μετρητά είναι το κλειδί. Ενώ οι τράπεζες επαναλειτουργούν, αρκετοί επιχειρηματίες είπαν στον CNBC ότι θα προτιμούν τα μετρητά αντί των πιστωτικών καρτών για τις επόμενες δύο εβδομάδες, έως ότου οι λειτουργίες αποκατασταθούν πλήρως στις τράπεζες. Όταν ρωτήθηκαν αν δέχονται πιστωτική κάρτα, τα περισσότερα εστιατόρια και καταστήματα με σουβενίρ με τα οποία μίλησε το CNBC εξέφρασαν την προτίμησή τους στα μετρητά, αλλά με δυσφορία θα βγάλουν τα μηχανήματα πιστωτικών καρτών τους, αν ο πελάτης δεν έχουν μετρητά. Σε τελική ανάλυση, ο τουρισμός είναι η κύρια πηγή εσόδων για το νησί και οι πολίτες πρέπει να καλωσορίζουν τους τουρίστες, ανεξαρτήτως τι συμβαίνει στην Αθήνα. Η ζωή πρέπει να συνεχιστεί. Και αυτή είναι η εικόνα που οι Μυκονιάτες προσπαθούν να φτιάξουν. Αφήστε τη σαμπάνια να ρέει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου