Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Φιλιππάκης: Οσα διατυπώνονται μέσα από FB κλπ δεν συνιστούν δημόσιο λόγο

Αντιγράφουμε από τον προσωπικό λογαριασμό του δημοσιογράφου Γιώργου Φιλιππάκη στο facebook:

Για τους φίλους, τους γνωστούς και τους απλούς πολίτες που μου συμπαραστάθηκαν.
Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης, μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί από οποιονδήποτε. Την άποψή μου αυτή δεν την εξέφρασα με την ιδιότητά μου σαν Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ αλλά σαν απλός πολίτης . Λυπάμαι βαθύτατα εαν προκάλεσα ανησυχία σε φίλους και γνωστούς τους οποίους και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την αμέριστη συμπαράστασή τους. Επιπλέον.. 


δηλώνω ότι τα όσα εγώ διατύπωσα απευθυνόταν μόνο σε φίλους και γνωστούς μου στην προσωπική μου ιστοσελίδα και κατά συνέπεια άποψή μου είναι ότι όλα όσα διατυπώνονται μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς FB κλπ δεν συνιστούν δημόσιο λόγο. Επιπλέον ξεκαθαρίζω ότι η διαδρομή μου επι δεκαετίες 'ηταν πάντοτε αγωνιστική ξεκάθαρη και έντιμη και δεν εχω μάθει να προκαλώ τα συναισθήματα των φίλων και συντρόφων μου. Τη στάση μου αυτή που τηρώ εδώ και δεκαετίες θα την τηρώ αναλλοίωτη.

σημ zoornalistas: Τα συμπεράσματα δικά σας και ελπίζουμε το συγκεκριμένο post να είναι πραγματικό και να μην το εχει ανεβάσει κάποιος άλλος, όπως το κάτωθι, στο fb του Γιώργου Φιλιππάκη (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ σχετικά).

Δεν υπάρχουν σχόλια: