Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Β. Λυριτζής: «Δεν είναι στις επαγγελματικές μου προθέσεις συνεργασία με ΕΡΤ»


Διαψεύδει ο Βασίλης Λυριτζής  τα δημοσιεύματα της στήλης πως θα συνεργαστεί με την ΕΡΤ. Με δηλώσεις του στην “Εφημερίδα των Συντακτών” αναφέρει πως «δεν είχα σκοπό να αναφερθώ στους επαγγελματικούς μου σχεδιασμούς μετά τη λήξη της συνεργασίας με τον ΣΚΑΪ, δεν αφορούν εξάλλου την κοινωνία και τους πολίτες» . Και...
δηλώνει ακόμη πως «επειδή όμως αυτές τις μέρες γράφονται και αναπαράγονται μετά μεγάλης βεβαιότητας μάλιστα, “ρεπορτάζ” για τη συμφωνία μου με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, θέλω να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους, ότι ούτε είχα ούτε έχω την παραμικρή επικοινωνία με την ΕΡΤ και ούτε είναι στις επαγγελματικές μου προθέσεις τέτοιου είδους συνεργασία. Οσα λοιπόν με ευκολία γράφονται, εξυπηρετούν πολιτικές κι επιχειρηματικές στοχεύσεις που προφανώς δεν με αφορούν». 

Επικοινωνία με την ΕΡΤ, την κρατική τηλεόραση, δεν είχε. Mπορούμε να το επιβεβαίωσουμε και εμείς. Δεν είχε επαφή. Αυτό, όπως όλοι γνωρίζουν, δεν σημαίνει και τίποτε…


typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια: