Τρίτη 31 Μαΐου 2016

«Φεύγω γεμάτος»

Μέσα σε παρατεταμένο χειροκρότημα στη συνέντευξη Τύπου ο Δημήτρης Διαμαντίδης είπε και επίσημα «αντίο» σε μια μοναδική καριέρα.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού ήταν χειμαρρώδης και μίλησε για όλους και για όλα, τονίζοντας ότι φεύγει γεμάτος...
Παράλληλα, δήλωσε χαρούμενος για ό,τι έχει πετύχει, ενώ τόνισε ότι ακόμα δεν έχει ...
συνειδητοποιήσει ότι ο χθεσινός τελικός ήταν το τέλος του στην αγωνιστική δράση.
Σχολίασε την πορεία του στην Εθνική, τον Βασίλη Σπανούλη, αλλά και το μέλλον του, επισημαίνοντας ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλει να γίνει προπονητής...
ΙΝΤΙΜΕ
«Είναι μία περίεργη βραδιά για εμένα και την ομάδα», είπε αρχικά ο Διαμαντίδης και συνέχισε: «Από τη μία χάσαμε ένα παιχνίδι και έναν τίτλο. Συγγνώμη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Για την ομάδα είναι μια δύσκολη στιγμή.
»Για εμένα τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Ο τρόπος που χάθηκε το παιχνίδι με στενοχωρεί. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι τόσα χρόνια που έπαιξα μπάσκετ και ήμουν σε αυτή την ομάδα δεν περίμενα ποτέ ότι θα ζήσω όσα έχω ζήσει μέχρι τώρα. Πραγματικά, είμαι ευλογημένος.
»Ήταν απίστευτο αυτό που έζησα στον Ηρακλή, μου έδωσε την ευκαιρία. Είναι άνθρωποι που με έχουν βοηθήσει. Τους ευχαριστώ όλους.
»Αυτά τα 12 χρόνια στον Παναθηναϊκό έζησα απίστευτες στιγμές, εύχομαι να τις ζήσει κάθε αθλητής. Ευχαριστώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αγάπη που μου έχει δείξει. Τον ευχαριστούμε ως ομάδα για την προσήλωσή του.
ICONPRESS/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ
»Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα, συνεχίζει. Έτσι είναι ο αθλητισμός είτε μας αρέσει είτε όχι. Μας κακοφαίνεται, αλλά έτσι είναι.
»Ξέρω ότι δεν ήμουν ο καλύτερος συνομιλητής των δημοσιογράφων, αλλά έχω μια φιλοσοφία στο μυαλό μου για το ποια είναι η σχέση δημοσιογράφου - αθλητή. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Εύχομαι να είστε καλά, μόνο υγεία», είπε για να τον διακόψει ένα παρατεταμένο χειροκρότημα από τους δημοσιογράφους.
Την καλύτερη ατάκα την κράτησε για το τέλος και έδειξε το μεγαλείο του: «Στην τελευταία φάση μάρκαρα τον Βασίλη και σκεφτόμουν από μέσα μου: δεν το χάνεις, ρε Βασιλάρα, γιατί μας έχεις... Πέρα από την πλάκα ο Βασίλης έδειξε πάλι την ποιότητα και τον ψυχισμό του».

Βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του στο παρκέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: