Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Παναρίτη: Αν δεν με θέλουν εκείνοι μία φορά, εγώ δεν τους θέλω δέκα


Απάντηση στις επικρίσεις που διατυπώνονται εντός του ΣΥΡΙΖΑ τα τελευταία εικοσιτετράωρα αναφορικά με την επιλογή της ως εκπροσώπου της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο έδωσε η Έλενα Παναρίτη, χαρακτηρίζοντας, μάλιστα, «ανώριμες» τις αντιδράσεις των κυβερνητικών στελεχών.
Σε δηλώσεις της προς τον ιστότοπο usay.gr η κ. Παναρίτη είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για...
ανώριμες αντιδράσεις, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να προασπίσω τα συμφέροντα της χώρας μου όπως κάνω από την πρώτη στιγμή που μπήκα στην διαπραγματευτική ομάδα».

«Αν δεν με θέλουν εκείνοι μία φορά, εγώ δεν τους θέλω δέκα», τόνισε η ίδια.


Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, η κριτική που δέχεται η νέα εκπρόσωπος στο ΔΝΤ φαίνεται πως έχει γίνει ήδη γνωστή και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το θέμα φέρεται να έχει απασχολήσει τον Κάρλο Κοταρέλι, υπεύθυνο διευθυντή του ΔΝΤ για τις Ιταλία, Ελλάδα, Μάλτα, Πορτογαλία και Σαν Μαρίνο, ο οποίος δεν θα επιθυμούσε την τοποθέτηση στη θέση του αναπληρωτή διευθυντή ενός προσώπου που θα αντικατασταθεί μέσα σε λίγο διάστημα από την τοποθέτησή του.

Για την επιλογή της Έλενας Παναρίτη μίλησε το πρωί της Κυριακής στο MEGA ο ευρωβουλευτής και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Δημήτρης Παπαδημούλης.

«Υπήρξαν και άλλες αντιδράσεις πριν από τη δική μου. Δεν ήμουν ο μόνος. Δεν θέλω να προσθέσω τίποτε άλλο για το θέμα», ανέφερε ο Δ. Παπαδημούλης και επισήμανε: «Το πρόβλημα παραμένει εκ των πραγμάτων ανοιχτό, αλλά μετατίθεται η επανεξέτασή του μετά την υπερψήφιση της συμφωνίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: