Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Βαρουφάκης: Ουδέποτε κατέγραψα τη Σύνοδο Κορυφής στη Ρίγα

Ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης διέψευσε κατηγορηματικά το βράδυ της Τετάρτης ότι κατέγραψε με οποιονδήποτε τρόπο τους ομολόγους του κατά τη διάρκεια της Συνόδου του Eurogroup στη Ρίγα τον Απρίλιο, όπως είχε γραφτεί σε δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας New York Times.
Ερωτηθείς για το ζήτημα που προέκυψε κατά την προσέλευσή του σε εκδήλωση του ΕΒΕΑ, ο Γ. Βαρουφάκης απάντησε: «Ο σεβασμός μου στην εμπιστευτικότητα των συνομιλιών μου με τους εταίρους μου, με τους ομολόγους μου στους θεσμούς είναι... παραδειγματικός και νομίζω ότι όλοι τον έχουν καταγράψει και τον κατανοούν».
Η δημοσιογράφος των NYT Σούζαν Χάνσεν, στη μακροσκελή συνέντευξη που έλαβε από τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών, επικαλούνταν δήλωσή του, γραμμένη περιφραστικά μέσα σε παρένθεση και ανέφερε: «(Ο Βαρουφάκης λέει ότι μαγνητοσκόπησε τη συνεδρίαση, αλλά δεν μπορεί να δημοσιοποιήσει το βίντεο για λόγους που άπτονται των κανόνων εμπιστευτικότητας)».
Εξάλλου, εστίαζε και στην απάντηση του Γ. Βαρουφάκη στο ερώτημα εάν ανησυχεί για την ελληνική οικονομία. Έγραφε χαρακτηριστικά η Χάνσεν: «Τον ρώτησα για αυτό το βραχυπρόθεσμο κόστος. Ανησυχεί για την ελληνική οικονομία σήμερα;» Κι εκείνος απάντησε: «Είμαι τρομοκρατημένος. Τρομοκρατημένος και εμβρόντητος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: