Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Αποφυλάκιση Φλώρου: «Πλαστογραφήθηκε η υπογραφή μου» λέει η γιατρός

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποφυλάκιση Φλώρου: «Πλαστογραφήθηκε η υπογραφή μου» λέει η γιατρός tvxs
Kαταιγιστικές είναι πλέον οι αποκαλύψεις στην υπόθεση της αποφυλάκισης Φλώρου. καθώς η γιατρός που φέρεται να έχει υπογράψει μια από τις σχετικές ιατρικές γνωματεύσεις, δήλωσε...
στο News247  ότι η υπογραφή της έχει πλαστογραφηθεί, προσθέτοντας μάλιστα ότι η ίδια δεν έχει συναντήσει ποτέ της τον Αριστείδη Φλώρο.

Πιο συγκεκριμένα, η Καλιρρόη Λάμπρου στη δήλωσή της αναφέρει:


«Σας γράφω από το εξωτερικό όπου έχω ξεκινήσει να εργάζομαι προσφάτως και έχω πέσει από τα σύννεφα με αυτά που έμαθα σήμερα.

Κατά την τριετή μου παραμονή ως πανεπιστημιακή υπότροφος στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του Ευαγγελισμού ουδέποτε συνάντησα τον κ. Φλώρο και ουδέποτε έβαλα την υπογραφή μου σε σχετική γνωμάτευση μελέτης ύπνου.

Η φερόμενη ως υπογραφή μου ήταν πλάστη και χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο, τον οποίο και δεν γνωριζω.

Έχει θιγεί η ιατρική μου τιμή και ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η αλήθεια».

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη υπογραφή είχε βαρύνουσα σημασία στην απόφαση του συμβουλίου των φυλακών ως προς την αποφυλάκιση ή μη του Αριστείδη Φλώρου.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα ασκήθηκε έφεση κατά του βουλεύματος με το οποίο διατάχθηκε η υφ’ όρων αποφυλάκιση του Αριστείδη Φλώρου μετά από παρέμβαση του Άρειου Πάγου.

tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: