Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Οι απειλές που δέχθηκε δημοσιογράφος της “Καθημερινής” από τη Χρυσή Αυγή


Ο Αμερικανός δημοσιογράφος Αλεξάντερ Κλαπ υποδύθηκε το Χρυσαυγίτη και παρακολούθησε εσωτερικά την οργάνωση για έξι μήνες. Το ρεπορτάζ του δημοσιεύεται στο  London Review of Books και αναδημοσιεύεται στη Huffington Post . Ο...
δημοσιογράφος μεταξύ άλλων αναφέρει πως «καλύπτοντας τη Χρυσή Αυγή μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο για τους Έλληνες”.  Σημειώνει πως  τον Απρίλιο του 2012, μια δημοσιογράφος στην “Καθημερινή” έγραψε ένα άρθρο με το οποίο επιχειρηματολογούσε ότι το κόμμα πρέπει βγει εκτός νόμου. Μετά από πέντε μέρες, κάποιοι χρυσαυγίτες ανάρτησαν μια απάντηση 2500 λέξεων στην ιστοσελίδα τους. “Ήξεραν κάθε λεπτομέρεια για τη ζωή μου”,  είπε στον Α. Κλαπ. “Την ηλικία μου, την ηλικία της κόρης μου, που γεννήθηκα, που ‘έχω δουλέψει, τα προηγούμενα άρθρα μου. Κατέληγε με μια άμεση απειλή, γραμμένη στα γερμανικά, γιατί γεννήθηκα στο Αμβούργο: “Πρόσεχε. Σε παρακολουθούμε”», αναφέρει επίσης ο Κλαπ.topologies

Δεν υπάρχουν σχόλια: