Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Επίθεση Τσοχατζόπουλου σε δικαστές και πολιτικούς μέσα από τις φυλακές

Επίθεση κατά δικαστών και πολιτικών εξαπέλυσε, μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού όπου κρατείται, ο Ακης Τσοχατζόπουλος.

Σε νέα ανακοίνωση που εξέδωσε, κάνει λόγο για «κατασκευασμένο», «διαβλητό» και «πλαστό» πόρισμα της ... Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής, το οποίο «μεταλλάχθηκε σε κατάπτυστο κατηγορητήριο εναντίον μου, αλλά και εναντίον ακόμα, της γυναίκας μου, της κόρης μου και άλλων 15 αθώων πολιτών».

Στην ανακοίνωση, που εξέδωσε με αφορμή την παραλαβή του πολυσέλιδου παραπεμπτικού βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών για την υπόθεση των παράνομων αμοιβών του ως υπουργού Εθνικής Αμυνας από εξοπλιστικά προγράμματα, ο πρώην υπουργός αμφισβητεί την απόφαση και σημειώνει: «Κάτι τρέχει στην Δικαιοσύνη».

Ο βασικός κατηγορούμενος στην μεγάλη υπόθεση διαφθοράς κρατικών αξιωματούχων, καταγγέλλει στην πεντασέλιδη δήλωση του και πάλι «άνωθεν» παρεμβάσεις προς την Δικαιοσύνη και κατηγορεί τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ότι θέλουν να «κουκουλώσουν» την υπόθεση.

Ο κ. Τσοχατζόπουλος χαρακτηρίζει το Συμβούλιο Εφετών ως «απλό όργανο διευθέτησης εντολών και παρεμβάσεων», καθώς, όπως αναφέρει, δέχθηκε το «κατασκευασμένο», «πλαστό» και «διαβλητό» σε πολλά σημεία του , πόρισμα της Προανακριτικής επιτροπής της Βουλής το οποίο , όπως αναφέρει ο κατηγορούμενος, στη συνέχεια «μεταλλάχθηκε» από τους Εισαγγελείς σε «κατάπτυστο κατηγορητήριο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ακη Τσοχατζόπουλου:

«Το Συμβούλιο Εφετών δέχτηκε το «κατασκευασμένο», «διαβλητό», «πλαστό» σε πολλά σημεία του ΠΟΡΙΣΜΑ της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής που από τις κ.κ. Εισαγγελείς του Πρωτοδικείου Αθηνών «μεταλλάχθηκε» σε «κατάπτυστο» «κατηγορητήριο» εναντίον μου, αλλά και εναντίον ακόμα, της γυναίκας μου, της κόρης μου και άλλων 15 αθώων πολιτών, που σκόπιμα ενέπλεξαν με εγκληματικού χαρακτήρα παρεμβάσεις ενέργειες και παρανομίες οι «ΔΙΩΚΤΕΣ ΜΟΥ» στην Δικαιοσύνη.

» Υποχρεούμαι να το επαναλάβω και σήμερα, παραλαμβάνοντας το βούλευμά του. Κάτι τρέχει στην Δικαιοσύνη…!

» Τούτο το βασικό Θεσμικό Όργανο της Δικαιοσύνης, λίγες εβδομάδες μόνο πριν το ακροατήριο, αποδείχτηκε -δυστυχώς για την Δικαιοσύνη και το κύρος της – σε απλό όργανο διευθέτησης εντολών και παρεμβάσεων.

» Δεν ανταποκρίθηκε ούτε στις ευθύνες, ούτε στον ρόλο του. Οι κ. κ. Εφέτες αρνήθηκαν να ασχοληθούν νομικά και επί της ουσίας με τις «ΑΚΥΡΟΤΗΤΕΣ», τις «ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ» και τις «ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ», που προέκυψαν στην πορεία της υπόθεσης. Πάνω από όλα όμως, έκαναν πως δεν βλέπουν τις «ΑΝΩΘΕΝ» πολλαπλές παρεμβάσεις.

» Αρνήθηκαν την αυτοπρόσωπη παρουσία μου. Την ζήτησα δύο φορές μέσω της νομικής συμπαράστασής μου, με αποκλειστικό σκοπό να τους παράσχω με αποδείξεις – μια και δεν έχω απολογηθεί μέχρι σήμερα – εξηγήσεις και πληροφορίες, συμβάλλοντας έτσι στο να προσεγγίσει η Δικαιοσύνη την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ της υπόθεσης, ξεφεύγοντας από τον χώρο της VIRTUAL ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗΣ, ΠΛΑΣΤΗΣ και ΧΑΟΤΙΚΗΣ κατάστασης, που αντιμετωπίζει με κάθε λογής «καλοθελητές» εδώ και 30 μήνες.

» Όπως και στο ξεκίνημα της έρευνας από τη Δικαιοσύνη της υλοποίησης του προγράμματος Συμπαραγωγής 3 + 1 Υ/Β, με βάση τις αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ, τόσο στο Κοινοβούλιο, όσο και στα όργανά της, ζήτησα: ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.
» Παρά ταύτα, αρνήθηκαν να εξετάσουν, όπως τους πρότεινα, την ηγεσία του Π.Ν. και τον ΑΓΕΕΘΑ, όλους τους Υπουργούς ΕΘΑ από το 2001 μέχρι και σήμερα, με πρώτον εμένα, που από τον Οκτώβριο του 2001, τοποθετήθηκα με απόφαση του Πρωθυπουργού ως Υπουργός της Ανάπτυξης».
Πηγή τα ΝΕΑ.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: