Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Καβγάς Κωνσταντοπούλου - Κοσιώνη στον ΣΚΑΪ

Σφοδρή αντιπαράθεση προκλήθηκε το βράδυ της Δευτέρας κατά τη διάρκεια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στον ΣΚΑΪ ανάμεσα στην πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου και τη δημοσιογράφο Σία Κοσιώνη.
Κι ενώ στο επίκεντρο της συνέντευξης βρέθηκαν το δημοψήφισμα και τα πιθανά σενάρια μετά το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου, η ένταση δεν άργησε να κλιμακωθεί, με τη δημοσιογράφο να προσπαθεί να θέσει ερωτήματα και την Ζ. Κωνσταντοπούλου να διακόπτει τη ροή της συζήτησης και...
να της κάνει παρατηρήσεις.

«Δεν θέλετε να κάνετε συνέντευξη, κυρία Πρόεδρε. Με διακόπτετε συνέχεια», είπε η Σία Κοσιώνη απευθυνόμενη στην Πρόεδρο της Βουλής. «Δεν με αφήνετε να ολοκληρώσω τις απαντήσεις μου, με ειρωνεύεστε συνέχεια», είπε η Ζ. Κωνσταντοπούλου.


«Να κάνω εγώ τις ερωτήσεις και εσείς να απαντάτε» είπε σε κάποιο σημείο της συνέντευξης η Ζωή Κωνσταντοπούλου. «Νιώθω πραγματικά ότι σας ενοχλούν οι ερωτήσεις», της ανταπάντησε η δημοσιογράφος και πρόσθεσε: «Με ενδιαφέρει να γίνει μια συζήτηση με ειρμό».

«Αν θέλετε να σας απαντήσω θα πρέπει να πάψετε να με διακόπτετε», επανήλθε η Πρόεδρος της Βουλής, για να λάβει την απάντηση: «Ναι αλλά θα ξημερώσουμε κυρία Κωνσταντοπούλου».

Λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια τη συνέντευξης η πρόεδρος της Βουλής κατηγόρησε τον τηλεοπτικό σταθμό για τον τρόπο που χειρίζεται τα λεγόμενά της, για να λάβει την απάντηση της Σίας Κοσιώνη: «Εγώ καθοδηγούμαι από τη συνείδησή μου. Μπορώ να σας κανονίσω μια συζήτηση με την κύριο Αλαφούζο, αφού κατηγορείτε συνέχεια το κανάλι και να κάνετε μια δημόσια συζήτηση. Εγώ δημοσιογράφος είμαι και σας θέτω ερωτήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: