Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Iδέες ενάντια στη φτώχια


Η παραδοσιακή φιλανθρωπία και ελεημοσύνη έχουν υποχωρήσει τα τελευταία χρόνια, αλλά έχουν αναπτυχθεί άλλες μέθοδοι βοήθειας μέσω οργανώσεων όπως είναι η Kiva και η MicroPlace, που προσφέρουν οικονομικές ευκαιρίες σε ... όσους έχουν ανάγκη, επιτρέποντάς τους να βοηθήσουν τους εαυτούς τους.

Πριν από μερικές εβδομάδες, ανακοινώθηκαν οι νικητές ενός διαγωνισμού που είχε στόχο να δημιουργηθούν καινοτόμες λύσεις αγοράς, που θα προσφέρουν οικονομικές ευκαιρίες και θα δημιουργήσουν θέσεις απασχόλησης για τις μη προνομιούχες τάξεις.

Ακολουθούν τρεις από τις πολλές προτάσεις που παρουσιάστηκαν, η καθεμία από τις οποίες βραβεύτηκε και κέρδισε από $50.000.

Πρόκειται για μια πρόταση του ιδρύματος Fundacion Paraguaya, που αφορά στην επαγγελματική και τεχνική εκπαίδευση των παιδιών των χρόνια φτωχών αγροτών, έτσι ώστε να μετατραπούν σε πετυχημένους αγροτικούς επιχειρηματίες.

Το μοντέλο αυτό ήδη λειτουργεί στη Παραγουάη, σε συμβατικά σχολεία, και επιτρέπει στους μαθητές να λειτουργούν μικρής κλίμακας αγροτικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις αγροτοτουρισμού, και βιολογικών καλλιεργειών.

Τα κέρδη από αυτές τις επιχειρήσεις καλύπτουν πολλά από τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, και το πρόγραμμα αναμένεται να επεκταθεί και σε 50 ακόμη κράτη του κόσμου.

Μη κερδοσκοπική καινοτομία μέσω ανταποδοτικής χρηματοδότησης.

Αυτή είναι μια πρόταση της οργάνωσης Twin Cities RISE, και έχει στόχο την εκπαίδευση ανέργων ανδρών από κοινότητες μειονοτήτων, με δεξιότητες που θα μπορούν να φανούν χρήσιμες σε εργοδότες, και που μπορούν να εξασφαλίσουν εργασία στους ανέργους, που θα τους αποφέρει ετήσιο εισόδημα μέχρι και $20.000. Παράλληλα, αν ο εργαζόμενος μείνει στην θέση του τουλάχιστον ένα χρόνο, η οργάνωση θα του προσφέρει $9.000. Κι αυτό διότι όπως απέδειξε η οργάνωση, ο κάθε απόφοιτος του προγράμματος προσφέρει $31.000 σε καθαρή παρούσα αξία (Net Present Value) στους φορολογούμενους.

Κινητό franchising στην Ινδοκίνα.

Ο σκοπός αυτής της πρότασης του ιδρύματος Grameen αφορά στη προσφορά μιας κινητής αγοράς, υπηρεσίες αναζήτησης εργασίας, οικονομικές υπηρεσίες, πληροφόρηση επί αγροτικών θεμάτων και θεμάτων υγείας, και συμβουλές σε μικρές επιχειρήσεις στους φτωχούς της Ινδονησίας. Ιδού πως λειτουργεί: Κάποιος υποψήφιος επιχειρηματίας αγοράζει ένα πακέτο που περιέχει ένα κινητό τηλέφωνο, και ένα μικροδάνειο. Στη συνέχεια ο επιχειρηματίας πουλάει τηλεφωνικό χρόνο σε γείτονές του. Αυτό του επιτρέπει (συνήθως είναι γυναίκες) να διπλασιάσει το εισόδημά του και να μάθει επιχειρηματικές δεξιότητες. Σύμφωνα με την οργάνωση, το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε 60.000 νέους επιχειρηματίες μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Fast Company

http://www.fastcompany.com/1780242/four-market-based-solutions-creating-economic-opportunity-for-the-disadvantaged

Απόδοση:S.A.
antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: