Διεθνείς εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλα τουριστικά λιμάνια, ανάμεσά τους και...
δύο τουρκικές, κατασκευαστικές της ελληνικής αγοράς και μια... ΚΟΙΝΣΕΠ, ένα σχήμα «συλλογικής και κοινωνικής ωφέλειας για δομές ελλιμενισμού σκαφών», για το οποίο δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία, ξεχωρίζουν ανάμεσα στις 10 κοινοπραξίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη μαρίνα Αλίμου.
Με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 280 στρεμμάτων, συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου.
Η πρώτη τουρκική συμμετοχή έρχεται μέσω της Lamda Dogus, με παρουσία στη χώρα μας από το 2012 μέσα από τη συνεργασία της με τη Lamda Development του ομίλου Λάτση, που διαχειρίζονται ήδη τη μαρίνα Φλοίσβου.
Η παρουσία τους συνδέεται άμεσα με το επενδυτικό σχέδιο για το Ελληνικό, στο οποίο τη μεγάλη μερίδα των μετοχών έχουν κινεζικά και αραβικά κεφάλαια.
Η δεύτερη έρχεται σε κοινοπραξία με την εταιρεία «Ακτωρ» και αφορά εταιρεία του πανίσχυρου ομίλου Κοτς.
Η γαλλική Port Adhoc SAS διαχειρίζεται σημαντικά λιμάνια και μαρίνες σε όλη τη Μεσόγειο και εκδήλωσε ενδιαφέρον σε συνεργασία με την ελληνοκυπριακή «J&P-Αβαξ» του ομίλου Ιωάννου-Παρασκευαΐδη.
Την ελληνική παρουσία συμπληρώνουν η εταιρεία «Πόρτο Καρράς» της οικογένειας Στέγγου, η «Ιντρακόμ» του Σ. Κόκκαλη, οι τεχνικές «Στήριξις» και ΑΤΕΣΕ, η τουριστική «Κάσος», ο όμιλος παροχής υπηρεσιών «Aviareps» και η «Αρχιρόδον» που εδρεύει στην Ολλανδία.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου