Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Δημοσιογράφος Alpha: Δηλητηριάστηκε το αίμα μου από τον καπνό


Με ανάρτησή της στο facebook η δημοσιογράφος του Alpha Ρένα Κουβελιώτη αποκαλύπτει ότι από τις φωτιές στην ανατολική Αττική δηλητηριάστηκε το αίμα της και πρέπει να ακολουθεί ειδική αγωγή. Σκοπός της ανάρτησης είναι να αναδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ρεπόρτερ ενώ κάνει τη δουλειά του. «Σκεφτείτε λιγο περισσοτερο πριν...
φωνάξετε » αλήτη » εναν ρεπόρτερ ή εναν τεχνικό εναν φωτογράφο…» γράφει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος του Alpha.

Aναλυτικά:

«Στις φωτιες του 2007 έσπασα μετα απο πτώση τον κοκκυγα μου … Για μέρες στο νοσοκομείο πίστευα πως δε θα καταφέρω να σταθώ ξανα στα πόδια μου … Σημερα οι εξετασεις έδειξαν πως δηλητηριαστηκε το αίμα μου απο τον καπνό κ παράλληλα προκλήθηκαν βρογχοσπασμοι στα πνευμονία μου .. Τωρα μάσκες ,κορτιζονη , αντιβίωση κ αγωνια για τις επόμενες εξετασεις . Γιατι τα λεω αυτα ; Για να σκεφτείτε λιγο περισσοτερο πριν φωνάξετε » αλήτη » εναν ρεπόρτερ ή εναν τεχνικό εναν φωτογράφο … Ξερεις η εικόνα η φωτογραφία η μαρτυρία δεν καταγράφηκε απο κάποιο ρομπότ … Αλλα απο κάποιον εργαζόμενο … Ανθρωπο …Τέλος πάντων το ευχάριστο ειναι πως τωρα θα μπορέσω να είμαι στο κρεβάτι πλάι στην αρρωστουλα κόρη μου που εγκατέλειψα τρεις νύχτες για να παω στη φωτια … Life is life
ΥΓ λογω μάσκας κ προβληματικής φωνής μονο μνμ παιδια … Μη σας τρομάζω είμαι καλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: