Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Διάγγελμα Ερντογάν: Εγώ είμαι ο αρχηγός

Διάγγελμα Ερντογάν: Εγώ είμαι ο αρχηγός
Θα το ξεπεράσουμε και θα τιμωρηθούν όλοι

Διάγγελμα μέσω Skype έκανε πριν από δέκα λεπτά ο Τούρκος Πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος προσπάθησε να καθησυχάσει τον κόσμο, να δηλώσει την εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό, Μπιναλί Γιλντιρίμ για τους χειρισμούς του στην υπόθεση και να επισημάνει πως θα τιμωρηθούν όλοι... όσοι συμμετέχουν στο πραξικόπημα.

«Το έθνος μας θα το περάσει αυτό, θα το ξεπεράσουμε», είπε μεταξύ άλλων ο Ερντογάν.

«Ο Πρωθυπουργός μας έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και η αστυνομία θα τιμωρήσει σοβαρά όλους όσοι συμμετέχουν σ’ αυτή την ενέργεια», συμπλήρωσε ο Ερντογάν, ο οποίος εν συνεχεία κάλεσε τον κόσμο να βγει στους δρόμους.

«Καλώ όλους τους ανθρώπους να συγκεντρωθούν σε πλατείες και στο αεροδρόμιο», είπε ο Ερντογάν και πρόσθεσε: «Το πραξικόπημα αυτό θα λήξει γρήγορα, εγώ είμαι ο αρχηγός, θα γίνει ότι πρέπει».

Επίσης, ο Ερντογάν έσπευσε να υποστηρίξει πως πίσω από το πραξικόπημα βρίσκεται ο Φετχουλάχ Γκιουλέν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: