Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

H "Huffington Post" του Στ. Ψυχάρη και η νέα εφημερίδα του Χρ. Ράπτη.

kourdistoportokali
Στο διάσημο, πετυχημένο και κερδοφόρο Huffington Post, πάτησαν οι σχεδιαστές της νέας ιστοσελίδας του ΒΗΜΑτος.

Δεν υπολόγισαν όμως τις παγκόσμιες αποκλειστικότητες κυρίως φωτογραφικές, που μετέτρεψαν σε χρυσοφόρα μπίζνα την «Ηuffington Ρost»,της Αριάννας Χάφιγκτον-τη πούλησε πρόσφατα 230 εκατ. ευρώ στην AOL.

Αποτέλεσμα η ... σελίδα του ΒΗΜΑτος που προέκυψε μετά τον επανασχεδιασμό να γίνει πιο βαριά και δύσχρηστη για τους αναγνώστες του διαδικτύου.

Αντίθετα η www.iefimerida.gr, του Χρήστου Ράπτη, (καλή επιτυχία), δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από την αντίστοιχη του "Πρώτου Θέματος", στην οποία ο καλός δημοσιογράφος είναι εκ των αρχισυντακτών. Θα μπορούσε μάλιστα να πει κανείς ότι είναι και πιο εύκολα προσβάσιμη στον αναγνώστη μια και ο Χρήστος έκανε ένα πιο ευανάγνωστο "Πρώτο Θέμα".

Το γεγονός ότι το μέλλον της ενημέρωσης είναι διαδικτυακό (και μόνο;) το απέδειξε και η "νομιμοποίηση" του Fimotro από το megaλύτερο δημοσιογραφικό μέσο της χώρας.

(Ως τώρα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: