Τετάρτη 20 Απριλίου 2011
Το παράδειγμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι αποκρατικοποιήσεις της κυβέρνησης του ΓΑΠ
Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, το Μάρτιο του 2011, έπρεπε η κυβέρνηση (σύμφωνα με όσα είχε αποφασίσει για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ) να είχε μετατρέψει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κερδοφόρα και να έχει προβεί στην πώληση του 49% µε εκχώρηση και του µάνατζµεντ της εταιρείας.
Παρ’ όλα αυτά, αν και μειώθηκαν οι δαπάνες, ούτε κερδοφόρα κατάφεραν να κάνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε αγοραστή να βρουν.
Την ... «εύρεση» επενδυτή έχει αναλάβει κυρίως ο υπουργός Επικρατείας με αρμοδιότητα τις μεγάλες επενδύσεις, Χάρης Παμπούκης ο οποίος μέχρι στιγμής όπου απευθύνεται «τρώει χυλόπιτα» . Αρχική του επιθυμία ήταν οι επενδυτές να είναι Γάλλοι. Οι τελευταίοι αρχικά ήταν όλο «ναι, βεβαίως, να το δούμε» αλλά όταν η συζήτηση έφτανε στην ουσία, έστριβαν…α λα γαλλικά. Μεγάλη προσπάθεια, στη συνέχεια έκανε και με τους Κινέζους, αλλά στο τέλος ούτε αυτοί ενδιαφέρθηκαν. Αρνητικοί ήταν και οι Ρώσοι στους οποίους έκαναν κρούση κάποιοι από την κυβέρνηση.
Δυστυχώς όλα δείχνουν ότι η κυβέρνηση δεν είναι ικανή –ακόμα και για αυτούς που συμφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις- να βρει αγοραστή σε στοιχειωδώς ικανοποιητική τιμή, όχι μόνο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και για κάθε άλλη δημόσια επιχείρηση. Όλοι οι «επενδυτές» βλέποντας την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης , περιμένουν να βρεθεί σε ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη και να αγοράσουν όταν θα τους τα προσφέρουν… τζάμπα!
antinews
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου