Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

212 ευρώ


Στα γράφω λίγο πριν ξεκινήσει η απεργία μας, με αφορμή αυτή σου τη φωτογραφία... 

Θα γιόρταζα και 'γω μαζί σου υπουργέ, θα ριγούσα από το δέος της θυσίας της Μακρονήσου και θα 'γραφα και 'γω «ποτέ ξανά» στις καρτ ποστάλ από τον τόπο του μαρτυρίου. 
Μου λείπουν όμως 212 ευρώ που μου χρωστάει ο ΕΔΟΕΑΠ για τα εμβόλια και τις εξετάσεις που πλήρωσα τον τελευταίο ενάμιση μήνα. 
Τιποτένια πράγματα θα μου πεις... Αξίζουν 212 ευρώ τόσο, για να αμαυρώσουν την ημέρα; Κι όμως με δυσκολεύουν να γευτώ έστω κι από μακριά τη χαρά της εκδρομής σας στη μνήμη του λαού μας. Ειδικά όταν βλέπω εσένα στις φωτογραφίες. 
Τιποτένιος εγώ, δε βαριέσαι. Γι αυτό αφήνω σε σένα τα μεγάλα ιδανικά.. 
Δεν έχουν, λέει, να μου τα δώσουν και δεν ξέρουν πότε θα μπορούν. Δεν έχουν έσοδα από τότε που άφησες το Ταμείο χωρίς πόρους, χαρίζοντας το αγγελιόσημο στους εργοδότες. 
Ξέρω, όχι επειδή το ήθελες εσύ, επειδή το απαίτησαν οι δανειστές.
Και εγώ είμαι καλά, γιατί ακόμα δουλεύω. Συνταξιούχοι συνάδελφοί μου κάνουν απεργία πείνας γιατί μένουν στον δρόμο χωρίς σύνταξη. Άκουσες τίποτα για αυτό πριν μπεις στο καραβάκι για την εκδρομή στη Μακρόνησο; 
Θα γιόρταζα και 'γω μαζί σου αν δε θυμόμουν ακόμα τις συνεντεύξεις που μου έδινες ως συνταγματολόγος για το «Παρασύνταγμα» που είχε επιβληθεί στη χώρα με τα μέτρα που ψηφίζονταν με ρυθμούς κατεπείγοντος. Τότε, επί Σαμαρά. 
Τώρα είναι αλλιώς, τώρα είναι υψωμένες οι γροθιές σας στη Μακρόνησο και τα πρωθυπουργικά γαρύφαλλα στολίζουν τα μνήματα της Καισαριανής. 
Τα λογαριάζω όλα αυτά, μη νομίζεις. Όπως τα λογαριάζουν και όλοι αυτοί που ήρθαν μαζί σας στην εκδρομή. Αλλά τα μετρώ από δω, τα μετρώ από κει, και μένα πάλι τα γαμημένα 212 ευρώ μου λείβονται και με πονάνε. Όχι για το ποσό, όσο για τη δική σου υπογραφή που μου τα στερεί. 
Καλή αντάμωση υπουργέ, στους επόμενους αγώνες μας...

- από το facebook του δημοσιογράφου Μάριου Διονέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: