Μπορεί το Ποτάμι να θέλει να «τα αλλάξει όλα» στην πολιτική ζωή, ωστόσο, σε μία από τις προεκλογικές του αφίσες (και συγκεκριμένα για την ομιλία του Στ. Θεοδωράκη στη Θεσσαλονίκη) επέμεινε στη σίγουρη λύση της αντιγραφής...
Συγκεκριμένα, «έκλεψε»... το διαφημιστικό γραφιστικό επώνυμης τσάντας, προϊόν της δημιουργικότητας του γνωστού γραφίστα Shepard Fairey που έγινε διάσημος για την αφίσα της προεκλογικής καμπάνιας του Μπ. Ομπάμα με το σλόγκαν «hope»:
Η εν λόγω αφίσα, φιλοξενήθηκε, μεταξύ άλλων, και σε δημοσίευμα των NYTimes με τίτλο: «καταναλωτές όλου του κόσμου ενωθείτε» (το 2009). Ειρωνεία της τύχης: Αναζητώντας το εν λόγω άρθρο, πέσαμε σε διαφήμιση του Ποταμιού (μέσω της google) λίγο πάνω από την πρωτότυπη αφίσα!
Δείτε ΕΔΩ τις διαφημιστικές αφίσες της συλλογής η οποία «ενέπνευσε» τον Στ. Θεοδωράκη.
Η γνωστή αφίσα της προεκλογικής καμπάνιας Ομπάμα το 2008:
-left.gr Η εν λόγω αφίσα, φιλοξενήθηκε, μεταξύ άλλων, και σε δημοσίευμα των NYTimes με τίτλο: «καταναλωτές όλου του κόσμου ενωθείτε» (το 2009). Ειρωνεία της τύχης: Αναζητώντας το εν λόγω άρθρο, πέσαμε σε διαφήμιση του Ποταμιού (μέσω της google) λίγο πάνω από την πρωτότυπη αφίσα!
Δείτε ΕΔΩ τις διαφημιστικές αφίσες της συλλογής η οποία «ενέπνευσε» τον Στ. Θεοδωράκη.
Η γνωστή αφίσα της προεκλογικής καμπάνιας Ομπάμα το 2008:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου