Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Πού θα βλέπει η γιαγιά μου τώρα τη θεία λειτουργία;


Οι αντιδράσεις για το λουκέτο στην ΕΤ1 συνεχίζονται. Απελπισμένος αναγνώστης του MS μού έστειλε το παρακάτω μήνυμα και με παρακάλεσε να το δημοσιεύσω, μήπως και ευαισθητοποιηθεί –πράγμα αδύνατον- ο υπουργός Επικρατείας και αναστείλει το ... κλείσιμο του 1ου κρατικού καναλιού –επίσης, αδύνατον-.

“Αγαπητό MEDIA SOUP. Εγώ και η οικογένεια μου ζούμε τον τελευταίο καιρό ένα πραγματικό δράμα που έχει να κάνει με τη γιαγιά μου.

Η γιαγιά μου, όπως και ο υπουργός Επικρατείας, έχει μία ιδιαίτερη έφεση στα πολυμέσα. Η αδυναμία της αυτή είναι επίκτητη και την απέκτησε μετά τον θάνατο του παππού μου (για ευνόητους λόγους). Δεν μπορεί λεπτό χωρίς διαδίκτυο, web TV, facebook και twitter. Το κακό ξεκίνησε μετά τις αλλεπάλληλες μειώσεις της σύνταξής της, οπότε αναγκάστηκε να αποφασίσει ανάμεσα στη σύνδεση του internet και τα φάρμακά της.

Μετά κόπων και βασάνων καταφέραμε να την πείσουμε ότι χωρίς τα φάρμακα για το σάκχαρο, την αρτηριοσκλήρωση και τον προστάτη –τα τελευταία είχαν ξεμείνει παρτίδες ολόκληρες από τον παππού, αλλά η γιαγιά αποφάσισε να τα παίρνει εις ανάμνησιν στιγμών ελκυστικών- η έφεσή της στα πολυμέσα δε θα είχε κανένα απολύτως νόημα, αφού κανένας από τους γνωστούς παρόχους internet δεν έχει πακέτο σύνδεσης για την τελευταία κατοικία.

Η γιαγιά έπεσε σε βαριά κατάθλιψη. Της διπλασιάσαμε τη δόση του Lyrica και το βράδυ αρχίσαμε να της δίνουμε με τις χούφτες τα Lexotanil. Το μάτι της όμως γαρίδα. Όπως τότε, που περίμενε επί ματαίω όλη τη νύχτα να κάνει την πρώτη κίνηση ο παππούς μου.

Είδαμε κι απόειδαμε με τις ολονυχτίες της γιαγιάς μου, οπότε κάναμε ένα μικρό οικογενειακό συμβούλιο κι αποφασίσαμε να στρέψουμε τα ενδιαφέροντά της στην εκκλησία, μπας και βρει την πολυπόθητη γαλήνη που της έλειπε και μπας κι οι ολονυχτίες της πιάσουν τόπο (και για κείνη και για μας, αφού θα είχαμε έναν δικό μας άνθρωπο να πει μια καλή κουβέντα στο θεό).

Η γιαγιά μου όμως από μικρή αλλού είχε το μυαλό της, γι’ αυτό κι εμείς σκεφτήκαμε να της αρχίσουμε τα εντατικά φροντιστήρια, κάτι δηλαδή σαν την καλοκαιρινή προετοιμασία ενόψει των πανελλαδικών, όπου στη θέση της Άννας Διαμαντοπούλου θα ήταν ο παπά Φανούρης, όπου παπά Φανούρης, ο παπάς της ενορίας μας.

Επειδή όμως δεν ήταν καθόλου εύκολο να βάλουμε τη γιαγιά μας στο δρόμο του θεού και της εκκλησίας, σκεφτήκαμε ν’ αρχίσουμε από κάτι πιο εύκολο κι αυτό δεν ήταν άλλο από την τηλεοπτική θεία λειτουργία κάθε Κυριακή πρωί. Σύσσωμη η οικογένεια θυσιάσαμε το αργοπορημένο κυριακάτικο ξύπνημα, προκειμένου να ανοίγουμε την ΕΤ1 στην ώρα της. Παντού μέσα στο σπίτι, σε plasma και σε LCD, ακούγαμε τη βαριά φωνή του ψάλτη του αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου και παρακολουθούσαμε με μάτια καρφωμένα το τελετουργικό. Η γιαγιά ήταν περικυκλωμένη από παντού και σίγουρα, αργά ή γρήγορα, θα ακολουθούσε το δρόμο του θεού και θα ξεχνούσε τα πολυμέσα. Ακόμα και στην τουαλέτα δεν την αφήναμε να πάει, εκεί δεν είχαμε ακόμα προλάβει να βάλουμε τηλεόραση, κι η γιαγιά μου πήγαινε να σκάσει από τη συχνοουρία, ένεκα σακχαρώδου διαβήτη.

Κι ενώ όλα πήγαιναν κατ’ ευχήν, έρχεται ξαφνικά ο υπουργός Επικρατείας και με δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ –η γιαγιά μου άκουγε ΣΚΑΪ από την εποχή που ο Τράγκας έβριζε τον Μητσοτάκη- της θυμίζει από το πουθενά την εξάρτησή της από τα πολυμέσα. Και σα να μην έφτανε αυτό, ανακοινώνει το κλείσιμο της ΕΤ1, οπότε πάει περίπατο η εντατική καλοκαιρινή προετοιμασία, ένα βήμα προτού η γιαγιά μου μπει στο δρόμο του θεού και του παπά Φανούρη.

Κύριε υπουργέ, είμαστε σε απόγνωση. Επειδή το λουκέτο της ΕΤ1 είναι δεδομένο, τουλάχιστον αν μπορείτε να κάνετε κάτι με τη σύνδεση της γιαγιάς μου. Μία έκτακτη οικονομική ενίσχυση, προκειμένου να καλύψουμε το κόστος της σύνδεσης, θα είχε διπλά αποτελέσματα. Αφενός, η γιαγιά μου θα είχε ξανά πρόσβαση στα πολυμέσα και αφετέρου θα τη φέρναμε στο δρόμο του θεού μέσω της web TV, εάν και εφόσον δίνατε την άδεια να μεταδίδεται live streaming η θεία λειτουργία από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Αυτό που σας ζητώ δεν είναι ρουσφέτι. Τι έχετε να κερδίσετε από εμένα; Τις ψήφους εσείς κ. Μόσιαλε δεν τις έχετε ανάγκη, είστε πάντα στο ψηφοδέλτιο επικρατείας.

Τώρα πάλι, αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι τέτοιο και αυτό ξεπερνά τις αρμοδιότητες και τον θεσμικό σας ρόλο, ίσως μπορούσατε να πείτε κάτι σε εκείνον τον φίλο σας στο Φάληρο, τον οικολόγο, να δείχνει λίγο εκκλησία το πρωί της Κυριακής. Ίσως έτσι λύναμε το πρόβλημα.

Σας ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε κύριε υπουργέ και περιμένω την κατανόησή σας.

Υ.Σ.1 Αν τελικά κάνετε κάτι με τη σύνδεση, μήπως θα μπορούσατε να μου βρείτε και ένα iPad, κατά προτίμηση το 2, σαν του φίλου σας του πρωθυπουργού; Θα ήταν τέλειο να το κρεμάσει η γιαγιά μου δίπλα στο εικονοστάσι για να βλέπει live τη λειτουργία!

Υ.Σ.2 Μη μας παραπέμψετε στην ΕΤ3 γιατί εκεί λειτουργεί μόνο ο Άνθιμος και η γιαγιά μου ήταν ανέκαθεν ερωτευμένη με τον Αντώνη Κανάκη. Αυτά τα μπράτσα αυτού του αγοριού, μονολογεί κάθε φορά που παίρνει τις απαντήσεις από τις μικροβιολογικές εξετάσεις.”
mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: