Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΚΡΕΜΕΤΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ALTER


Στον αέρα κινδυνεύει να τιναχτεί το Alter καθώς το καλό χαρτί του καναλιού, ο Νίκος Χατζηνικολάου, βρίσκεται υπ' ατμόν. Σε σχετικές ερωτήσεις ακροατών του στο ραδιόφωνο, όπου σήμερα επανήλθε για τη νέα σεζόν, απαντούσε με αινιγματικό τρόπο, λέγοντας ... "...δεν ξέρω τι θα γίνει με το alter.Ρωτήστε καλύτερα τους ιδιοκτήτες του, μην ρωτάτε εμένα. Εγω εκείνο που έχω να πω είναι οτι είμαι 7 μήνες απλήρωτος. Και στην τελική προτιμώ να περνάω τα απογεύματα μου με την οικογένεια μου απο το να δουλεύω χωρίς να πληρώνομαι.". Με δεδομένο λοιπόν το τελεσίγραφο Χατζηνικολάου που προστίθεται στο τελεσίγραφο των υπολοίπων εργαζομένων οτι αν δεν εξοφληθούν νέο πρόγραμμα δεν βγαίνει στον αέρα, όλα κρέμονται απο μια κλοστή. Σύμφωνα με τις τελευταίες κουβέντες Γιαννίκου οτι χρήμα δεν υπάρχει για εξώφληση εντός του Σεπτεμβριου οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις οι οποίες θα φέρουν το κανάλι ένα βήμα πιο κοντά στο λουκέτο. Απο την άλλη πλευρά οι κύπριοι επενδυτές του Argo fund δεν σκοπεύουν να προχωρήσουν αν δεν εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργίατου καναλιού και η υπόθεση γίνεται φαύλος κύκλος. Οι υπόλοιποι καναλάρχες δεν θα δουν με καθόλου άσχημο μάτι να μπαίνει λουκέτο στο alter γλιτώνοντας έτσι απο τον ανταγωνισμό του Χατζηνικολάου καθώς το δελτίο ειδήσεων ε'ιναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ δυνατό χαρτί του σταθμού σύμφωνα και με τις θεαματικότητες. Την ίδια ώρα η μοναδική εκπομπή που φέρεται να έχει κλείσει για τη νέα τηλεοπτική σεζόν στο κανάλι, είναι αυτή της Αγγελικής Νικολούλη ενω ο Τριαναταφυλλόπουλος ανακοίνωσε την οριστική διακοπήτης συνεργασίας του με το κανάλι. Οι εξελίξεις που θα υπάρξουν τις επόμενες ημέρες αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον....
anergoidhmosiografoi.blogspot.

Δεν υπάρχουν σχόλια: