Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ενεπλάκη σε επεισόδιο με φωτορεπόρτερ η Ελένη Μενεγάκη;


Σε θερμό επεισόδιο ενεπλάκη, όπως αναφέρει ο φωτορεπόρτερ που προσπάθησε να την απαθανατίσει τη στιγμή που έβγαινε από γνωστό εμπορικό κέντρο των βορείων προαστίων, την περασμένη Τρίτη, η Ελένη Μενεγάκη.



«Την Τρίτη ειδοποιήθηκα ότι έχει πάει η... Ελένη Μενεγάκη και πήγα να την βγάλω φωτογραφία. Αυτή εκμεταλλευόμενη ότι υπήρχε απεργία στα Μέσα Ενημέρωσης είχε πάει να κάνει τα ψώνια της μαζί με τον οδηγό της. Όταν πήγα να την φωτογραφίσω, αυτή αρνήθηκε να με κοιτάξει και ήταν εκνευρισμένη. Μου κάνει «όχι, όχι με τα ψώνια» κι εκείνη την στιγμή της απαντάω "οκ, τότε χωρίς τα ψώνια". Μου έκανε και ο οδηγός της κάποιο σήμα, με το οποίο δεν μου επέτρεπε να την φωτογραφίσω» δηλώνει o φωτορεπόρτερ και συνεχίζει: «Κρύφτηκε λίγο, πέρασε, μου μίλησε λίγο άσχημα. Την έχω φωτογραφίσει πολλές φορές. Είναι χαρούμενη, ευδιάθετη, δεν την έχω πετύχει ποτέ σε τέτοια στιγμή. Αυτό μου έκανε εντύπωση. Ακόμη κι όταν είναι με τον Ματέο, πάντα χαρούμενη βγαίνει» ανάφερε ο ίδιος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του star, τονίζοντας ήταν η πρώτη φορά που την είδε τόσο εκνευρισμένη.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: