
Παρέμβαση στην κρίση που σοβεί στην Ευρωζώνη με επίκεντρο την Ελλάδα και τις δραματικές εξελίξεις που διαδραματίζονται τις τελευταίες ώρες έκανε ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα.
Από τις Κάννες και τις εργασίες της Συνόδου Κορυφής των G-20 ο Μπαράκ Ομπάμα ξεκαθάρισε πως... «το πιο σημαντικό καθήκον για τους ηγέτες και της ΕΕ αλλά και των 20 ισχυρότερων κρατών του πλανήτη είναι η επίλυση της ευρωπαϊκής χρηματοπιστωτικής κρίσης».
Ο Αμερικανός πρόεδρος τόνισε πως «η ΕΕ έχει κάνει ορισμένα σημαντικά βήματα προς μία ολοκληρωμένη λύση, αλλά θα πρέπει οι λεπτομέρειες να γίνουν συγκεκριμένες στο πως το σχέδιο αυτό θα εφαρμοστεί πλήρως και αποφασιστικά».
Ο Αμερικανός πρόεδρος νωρίτερα είχε εκτενή συζήτηση και για το «ελληνικό ζήτημα» με τον προεδρεύοντα της Συνόδου Γάλλο πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί με τον οποίο, όπως δήλωσε, διερεύνησε το πως θα επιλυθεί η κατάσταση στην Ελλάδα!
Κάτι ανάλογο θα πράξει και στη συνάντησή του με τη Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ.
Σε κάθε περίπτωση η ελληνική κρίση βρίσκεται στο επίκεντρο των εργασιών των G-20, ιδίως μετά το τελεσίγραφο που έστειλαν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και το ΔΝΤ στην Αθήνα για το δημοψήφισμα.
Νωρίτερα και ο Κινέζος πρόεδρος Χου Τζιντάο τόνισε στο Γάλλο ομόλογό του Νικολά Σαρκοζί πως είναι «μόνο θέμα της Ευρώπης να διευθετήσει το χρέος της», υπογραμμίζοντας πως είναι πεπεισμένος για την ικανότητα των Ευρωπαίων να αντιμετωπίσουν την κρίση.
Έκρουσε όμως τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας: «Ελπίζω η συμφωνία των Βρυξελλών της 26ης Οκτωβρίου για την αντιμετώπιση της κρίσης να επιτρέψει στην Ευρώπη να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να διασφαλίσει την ανάπτυξή της»...
Στην ίδια κατεύθυνση και ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Γιοσιχίκο Νόντα που απηύθυνε προειδοποίηση για μία «αλυσιδωτή αντίδραση την οποία θα μπορούσαν να προκαλέσουν οι δημοσιονομικές δυσχέρειες ορισμένων χωρών της Ευρώπης».
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου