Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Φωτιά σε οχηματαγωγό με πάνω από 1000 επιβάτες

Στις φλόγες τυλίχτηκε σήμερα το πρωί οχηματαγωγό με 1.230 Αιγύπτιους επιβάτες στην Ερυθρά Θάλασσα λίγο μετά... το απόπλου του από το ιορδανικό λιμάνι της 'Ακαμπα, σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές.

Το οχηματαγωγό Pella, της εταιρείας Arab Bridge Maritime Company (AB Maritime), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο ανάμεσα στην 'Άκαμπα και το αιγυπτιακό λιμάνι Νουέιμπα, πήρε φωτιά 15 μίλια από το ιορδανικό λιμάνι. Πολλοί από τους επιβάτες επιβιβάστηκαν στις σωσίβιες λέμβους ενώ ένα άλλο οχηματαγωγό και ένα ρυμουλκό κατευθύνονται στο Νουέιμπα για να συμμετάσχουν στην επιχείρηση διάσωσης.

Η AB Maritime, η οποία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 1985 αποτελεί κοινοπραξία των κυβερνήσεων της Ιορδανίας, της Αιγύπτου και του Ιράκ.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για θύματα. Το πλοίο, ωστόσο, έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές από τη φωτιά.

Η αιγυπτιακή τηλεόραση μετέδωσε ότι πολεμικά πλοία και αεροσκάφη της Αιγύπτου συμμετέχουν στην επιχείρηση διάσωσης και ότι πάνω από 800 επιβάτες έχουν ήδη μεταφερθεί στο λιμάνι Νουέιμπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: