Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

«Είναι τόσο ανιψιός μου όσο είναι και ο δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδημητρίου»

Καυστική απάντηση στο ΘΕΜΑ
«Kυριακάτικη εφημερίδα αναφέρει ότι ο γενικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι ανιψιός μου. Γενικά, άμα κανείς αναζητήσει το επώνυμό μου μέσω Google θα ανακαλύψει κάποιες χιλιάδες ανίψια μου»...


Καυστική απάντηση στο «Πρώτο Θέμα» για τα περί συγγένειάς του με τον γενικό διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής δίνει ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Δημήτρης Παπαδημητρίου.
«Σήμερα κυριακάτικη εφημερίδα αναφέρει ότι ο γενικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι ανιψιός μου. Είναι τόσο ανιψιός μου όσο είναι και ο συνθέτης κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου, αλλά και ο δημοσιογράφος κ. Μπάμπης Παπαδημητρίου» αναφέρει ο υπουργός Οικονομίας μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook και προσθέτει:
«Γενικά, άμα κανείς αναζητήσει το επώνυμό μου μέσω Google θα ανακαλύψει κάποιες χιλιάδες ανίψια μου».
Πηγή avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: