Κυριακή 14 Απριλίου 2013

«Δε μπορούσα να αγοράζω υποβρύχια μόνος μου»




Ο Άκης Τσοχατζόπουλος μιλά μέσα από τη φυλακή μία εβδομάδα πριν την δίκη του στο Εφετείο, για το διαμέρισμα της Διονυσίου Αρεοπαγίτου και την προφυλάκιση της Βίκυς Σταμάτη.

Μια εβδομάδα πριν την έναρξη της ... μεγαλύτερης ίσως δίκης των τελευταίων χρόνων για σκάνδαλο διαφθοράς, ο Άκης Τσοχατζόπουλος μίλησε στην εφημερίδα «Real News» μέσα από τη φυλακή, για τις κρίσιμες συνεδριάσεις του ΚΥΣΕΑ, τον «εκβιασμό» που του ασκείται με την προφυλάκιση της Βίκυς Σταμάτη και το το διαμέρισμα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

«Δεν μπορούσε ο Ακης να αγοράζει υποβρύχια μόνος του» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Άκης Τσοχατζόπουλος, επαναλαμβάνοντας ότι η δίωξή του είναι πολιτική, υποστηρίζοντας ότι συγκεκριμένοι κύκλοι θέλουν να τον κάνουν «σύγχρονη Ιφιγένεια ή βορά στο Κολοσσαίο ή αποδιοπομπαίο τράγο. Σχεδιάζουν και σκευωρούν εναντίον μου από το 2007, με μία σειρά πολιτικών διώξεων μου. Οι διώξεις εκδηλώθηκαν το 2011 στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες της Βουλής και το 2012 στους δικαστικούς θεσμούς της Δικαιοσύνης».

Όσον αφορά στις μίζες των 300 εκατομμυρίων ευρώ ο πρώην υπουργός δήλωσε: «Δήθεν διαχείριση μιζών ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ είναι πιθανώς μία virtual reality επιθυμία κάποιων, μόνο που δεν είχε και δεν έχει καμία σχέση με εμένα-ούτε με τον Έλληνα ΥΕΘΑ (1996-2011). Άρα είναι ασύστολα ψεύδη. Είναι ιστορίες για αγρίους.» είπε ο ίδιος υποστηρίζοντας πως «Αν κάποιοι όπως λέτε πήραν μαύρο χρήμα, ουδέποτε εμφανίστηκαν σε ”ορατή απόσταση” τουλάχιστον σε εμένα και τη γυναίκα μου. Ούτε εμφανίστηκαν στην αγορά του σπιτιού μας, το ποίο είναι ένα διαμέρισμα 180 τ.μ. μόνο, στον 2ο όροφο του τριόροφου κτιρίου κοντά στο Μουσείου της Ακρόπολης. Σε τελική ανάλυση, εμείς το αγοράσαμε – στο όνομα της γυναίκας μου, Β. Τσοχατζοπούλου, το γένος Σταμάτη- νόμιμα, έγκυρα και με πλήρη διαφάνεια».

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος παραδέχεται ότι «Εάν γυρνούσα το χρόνο πίσω δεν θα νοίκιαζα το φθινόπωρο του 2006 το διαμέρισμα στη Διονυσίου Αεροπαγίτου.».

Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξή του ο πρώην υπουργός δήλωσε πως ο μεγαλύτερος φόβος του είναι «Μην τυχόν δεν προλάβει»…

Δεν υπάρχουν σχόλια: