Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Χυτήρης: Συγκυβέρνηση για να περάσει η σύμβαση



Συγκυβέρνηση με τα άλλα κόμματα με δέσμευση να περάσει η δανειακή σύμβαση και να δοθεί η επόμενη δόση του δανείου και στη συνέχεια εκλογές, προτείνει ο Τηλέμαχος Χυτήρης.

Συγκεκριμένα ανέφερε: "Σε αυτές τις... κρίσιμες στιγμές χρειάζεται ευθύνη από όλους και πρώτα από όλους από τον πρωθυπουργό".
Νωρίτερα ο Παπουτσής ενέφερε σε δηλώσεις του ότι "θα περιμένω να μιλήσω με τον πρωθυπουργό και ματά θα μιλήσω"

nonews-news

Δεν υπάρχουν σχόλια: