Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ξέρεις από Vespa;


Άγνοια του αντικειμένου της τηλεόρασης διακρίνουν παράγοντες της αγοράς στα επιτελεία των νέων καναλαρχών

«Ξέρει η Κουτσαυτάκη από τηλεόραση», «Είναι δυνατόν ο Κώστας Αρβανίτης να “τρέξει” το κανάλι του Σαββίδη»…

Πρόκειται για τις δυο πιο συχνές ερωτήσεις που δεν περιμένουν απάντηση και κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα μεταξύ έμπειρων στελεχών της τηλεοπτικής αγοράς.
Εύλογα ερωτήματα που συζητούν μεταξύ τους άνθρωποι με τεράστια εμπειρία στο χώρο των media, της τηλεόρασης και της διαφήμισης… Αναρωτιούνται – σχολιάζοντας τις διαρροές που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, πώς γίνεται τα συγκεκριμένα ονόματα που ακούγεται ότι έχουν αναλάβει ρόλο κλειδί στα νέα κανάλια να..
κουμαντάρουν τηλεοπτικές εταιρίες χωρίς την απαραίτητη εξειδίκευση, τις ανάλογες γνώσεις και την εμπειρία;
Μάλιστα πηγές από το χώρο της διαφήμισης υποστηρίζουν ότι στις επαφές τους με την Εύη Κουτσαυτάκη, διέκριναν μία σοβαρή επαγγελματία η οποία όμως αγνοεί το αντικείμενο της τηλεόρασης… ενώ η όποια εμπειρία της εξαντλείται στην προηγούμενη εργασία της στον ΣΚΑΙ που δεν είχε όμως καμία σχέση με το κομμάτι της τηλεόρασης!
Και πράγματι η Εύη Κουτσαυτάκη που φέρεται να έχει αναλάβει τη διοίκηση του νέου καναλιού ιδιοκτησίας Βαγγέλη Μαρινάκη δεν διαθέτει καμία κατάρτιση σχετικά με το αντικείμενο της τηλεόρασης, αφού στον ΣΚΑΙ ως γνωστόν είχε την ευθύνη των οικονομικών του καναλιού. Είναι εμφανής η έλλειψη γνώσης γύρω από τη λειτουργία ενός τηλεοπτικού οργανισμού – επισημαίνουν οι ίδιες πηγές και προεξοφλούν ότι σύντομα θα υπάρξουν αλλαγές και ανατροπές στο σχεδιασμό.
Τα σχόλια της διαφημιστικής αγοράς για την περίπτωση του Κώστα Αρβανίτη είναι πολύ πιο σκληρά, αλλά και ταυτόχρονα επιφυλακτικά, διότι θεωρούν αδιανόητο ένας επιχειρηματίας που θα ξοδέψει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία ενός νέου καναλιού να το αναθέσει σε ένα δημοσιογράφο.
Είναι γεγονός όμως, ότι το όνομα του Κώστα Αρβανίτη ήταν από τα πρώτα που ακούστηκαν για το σχήμα του Ιβάν Σαββίδη, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εντυπώσεις – ενδεχομένως λανθασμένες, για το αντικείμενο που θα αναλάβει… Ωστόσο δεν παρέλειψαν να το σχολιάσουν στελέχη της διαφημιστικής αγοράς με σκωπτικό τρόπο, ως ενδεικτικό της αντίληψης που επικρατεί στα επιτελεία των νέων καναλαρχών λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Δεν είναι δυνατόν να φτιάχνεις κανάλι ξεκινώντας από τις προσλήψεις δημοσιογράφων»!
- πηγή: enimerosi24

Δεν υπάρχουν σχόλια: