Πειραματισμοί και εικαστικές υπερβολές
Το σημερινό εξώφυλλο της εφημερίδας «Τα Νέα». Πάρα πολύ φορτωμένο το σημερινό εξώφυλλο της εφημερίδας «Τα Νέα». Με 3 κύρια θέματα (πολύ-πρωτοσέλιδο;) 6 συνεντεύξεις στο κάθετο box δεξιά, 2 επάνω σύν ένα θέμα ομαδοποιημένα στο επάνω ζωνάρι, και δεξιά επάνω η προβολή ενθέτου.
Συνολικά μέτρησα 22 τίτλους- υπέρτιτλους, συν ένα γράφημα, σύν μια bullet list...
Θετικό ότι παρά τον φόρτο η τυπογραφία καταφέρνει να διακρίνει τα θέματα μεταξύ τους, με έξυπνη χρήση χρωματικών αντιθέσεων, ειδικά στα κεντρικά θέματα με λευκό, κόκκινο, και μετά γαλάζιο-φωτογραφικό φόντο.
Το πρωτοσέλιδο μοιάζει τελικά με...
"πρώτη σελίδα" site, με την αντίστοιχη πυκνότητα-ποικιλότητα θεμάτων. Κατι που επίσης το βρίσκω ενδιαφέρον καθώς δείχνει προσαρμογή σε μια νέα αισθητική πληροφορίας. Καλές και οι λεπτομέρειες, όπου κάθε θέμα, μικρό-μεγάλο, έχει σελιδοδείκτη και τα μεγάλα έχουν και όνομα συντάκτη.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι το μέλλον στα εξώφυλλα εφημερίδων, αλλά βρίσκω απαραίτητο τον πειραματισμό, με τα "Νεα" τον τελευταίο καιρό να δοκιμάζουν διάφορες φόρμες, άλλες πιο κλασσικές με χρήση μερικών εντονων χρωματικά ζωναριών, και το φύλλο του Σαββατοκύριακου να διαφοροποιείται αισθητά από το καθημερινό (με πιο εμφανή την αλλαγή φόντου στο λογότυπο).
Γενικά, αν και το έντυπο περνά μεγάλη κρίση, υπάρχουν ακόμη εφημερίδες και κυρίως οι πιο μεγάλες που επενδύουν-δοκιμάζουν νέες φόρμες παρουσίασης και προβολής του περιεχομένου τους. Και είναι σημαντικό αυτός ο πειραματισμός να επεκταθεί και στο εσωτερικό με σελίδες ακόμη πιο καινοτόμες από τα παραδοσιακά πλέον κασέ που έχουν σε μεγάλο βαθμό γίνει και κουραστικά, είτε στην "καθαρότητα τους" (μια πρόταση που κρατά από τις αρχές του 2000) είτε στην υπερβολή τους με χρήση πολλών φωτογραφιών ως ανταγωνισμό στην διαδικτυακή -επίσης- εικαστική υπερβολή.
- από το fb του δημοσιογράφου Χρήστου Κτενά
"πρώτη σελίδα" site, με την αντίστοιχη πυκνότητα-ποικιλότητα θεμάτων. Κατι που επίσης το βρίσκω ενδιαφέρον καθώς δείχνει προσαρμογή σε μια νέα αισθητική πληροφορίας. Καλές και οι λεπτομέρειες, όπου κάθε θέμα, μικρό-μεγάλο, έχει σελιδοδείκτη και τα μεγάλα έχουν και όνομα συντάκτη.
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι το μέλλον στα εξώφυλλα εφημερίδων, αλλά βρίσκω απαραίτητο τον πειραματισμό, με τα "Νεα" τον τελευταίο καιρό να δοκιμάζουν διάφορες φόρμες, άλλες πιο κλασσικές με χρήση μερικών εντονων χρωματικά ζωναριών, και το φύλλο του Σαββατοκύριακου να διαφοροποιείται αισθητά από το καθημερινό (με πιο εμφανή την αλλαγή φόντου στο λογότυπο).
Γενικά, αν και το έντυπο περνά μεγάλη κρίση, υπάρχουν ακόμη εφημερίδες και κυρίως οι πιο μεγάλες που επενδύουν-δοκιμάζουν νέες φόρμες παρουσίασης και προβολής του περιεχομένου τους. Και είναι σημαντικό αυτός ο πειραματισμός να επεκταθεί και στο εσωτερικό με σελίδες ακόμη πιο καινοτόμες από τα παραδοσιακά πλέον κασέ που έχουν σε μεγάλο βαθμό γίνει και κουραστικά, είτε στην "καθαρότητα τους" (μια πρόταση που κρατά από τις αρχές του 2000) είτε στην υπερβολή τους με χρήση πολλών φωτογραφιών ως ανταγωνισμό στην διαδικτυακή -επίσης- εικαστική υπερβολή.
- από το fb του δημοσιογράφου Χρήστου Κτενά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου