Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Jumbo: θετικά και αρνητικά σχόλια

ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ «ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ» ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ «ΝΑΥΤΙΚΟΥ» - «ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ» - «Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ»

«Με συγκλόνισε. Προχθές ο Στελάκης, γιος ναυτικού, είπε: Αν ήταν εδώ ο μπαμπάς που είναι ψηλός, θα στόλιζε ως επάνω το δέντρο!»
Αυτό είναι ένα από τα χιλιάδες σχόλια που ακολουθούν την ανάρτηση του Jumbo με το διαφημιστικό τρέιλερ του «Ναυτικού». Τα πιο πολλά είναι γραμμένα από συγκινημένους τηλεθεατές...

Ορισμένα αναφέρονται επιτιμητικά στις προηγούμενες καμπάνιες της διαφημιστικής ελαφρότητας από τη μεγάλη εταιρία που απευθύνεται στο λαϊκό κοινό. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα σχόλια επιδοκιμάζουν το διαφημιστικό σποτ, ενώ κάποια, σαφώς λιγότερα, κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση –περίπου σαν το σχόλιο που έκανε στη σελίδα τού Harddog στο facebook, μια τακτική αναγνώστρια του μπλογκ, η οποία σχολιάζοντας το δικό μας σχετικό θέμα («Τι άλλαξε ξαφνικά με τις διαφημίσεις τού Jumbo;») έγραψε:
«Με μουσική υπόκρουση την μουσική απ τα Κόκκινα Φανάρια, στο σημείο όπου η Αλεξάνδρα Λαδικού μαθαίνει ότι ο σύντροφος της καπετάνιος, Μάνος Κατράκης, πνίγεται. Άθλιο».

Απίστευτη επισκεψιμότητα!

Όπως και να έχει, για μια ακόμα φορά η ρεκλάμα του Τζάμπο πέτυχε τον στόχο της: δηλαδή να συζητηθεί! Λίγο πριν από τις 11 το βράδυ της Τετάρτης, στη σχετική ανάρτηση της εταιρίας με το βίντεο του «Ναυτικού», υπήρχαν 25.000 λάικ (με τρία από τα έξι σύμβολα της σειράς: «Μου αρέσει», «Τέλειο», «Λυπάμαι»), 1.700 σχόλια και 5.700 κοινοποιήσεις! (Εδώ μπορεί να πεις «τύφλα να 'χει ο Αρκάς», η σελίδα του οποίου είναι μία από τις μεγαλύτερες σε επισκεψιμότητα, σχόλια και λάικ).

Τα μη θετικά σχόλια

Ανάμεσα στα σχόλια, κάτω από το βίντεο, υπάρχουν ορισμένα που είναι αρνητικά για την καμπάνια και επιθετικά για τη εταιρία. Γράφει κάποιος χρήστης του fb: «Μήπως να κοιτάγατε λίγο και τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων σας; Και πολύ περισσότεροι τις άθλιες συνθήκες εργασίας των ανθρώπων που εργάζονται στα εργοστάσια με τα οποία συνεργάζεστε;»
Ένας άλλος γράφει«Δεν ξέρω εσείς τι λέτε, εμένα μου δημιουργεί στενοχώρια. Έτσι τιμούν τους ναυτικούς; Τους ανθρώπους που μας λείπουν, που αγωνιούμε κάθε λεπτό, ο φόβος έχει καθίσει για τα καλά στην ψυχή μου μέχρι να περάσει ο καιρός να είναι πάλι κοντά μας. Μόνο πόνο και θλίψη μου προκαλεί βλέποντας το καπετάνιο να δακρύζει».

Στα αρνητικά σχόλια περιλαμβάνεται και αυτό: «Jumbo, το δώρο Χριστουγέννων για το παιδί είναι η φυσική παρουσία του γονιού τις γιορτές στο σπίτι τους. Χάριν του κέρδους εκμετάλλευση όλων των συναισθημάτων τηλεοπτικά έλεος...για τολμήσετε να έρθετε για ένα έστω λεπτό στη θέση των συνομιλητών».

Τα θετικά σχόλια

Διαβάσαμε μερικές δεκάδες από τα χιλιάδες σχόλια και επιλέξαμε λίγα ενδεικτικά:

** « Νομίζω ότι είναι μακράν η καλύτερη διαφήμιση που έχω δει κ αποτυπώνει ακριβώς το συναίσθημα των ναυτικών όσο πλησιάζουν αυτές οι μέρες, μπράβο jumbo».

** «Δεν ειμαι μπαμπας δεν ειμαι γιος. Αλλα η μανα μιας γυναικας μηχανικού μοναδικη σε ολη την εταιρεια που δουλευει. Φετος λοιπον μετα απο 3 χρονια θα κανουμε γορτες παλι μαζι».

**  «Το δικο μου παιδι ταξιδεύει κ δεν θα ειμαστε μαζι, 4 χρόνια συνέχεια λείπει. Μονο πέρσι καναμε Πρωτοχρονιά που ηταν φαντάρος».

** «Δεν έχετε ιδέα πόσοι κλάψαμε».
** «Πόσα δάκρυα κύλησαν στα μάτια μου...ο δικός μας μπαμπάς καπετάνιος και μακριά μας και αυτά Χριστούγεννα...δεν είναι μόνο οι γιορτές έτσι είναι η κάθε μέρα οταν λείπει από κοντά μας...απλά τις γιορτινές μέρες ειναι ακόμη πιο δύσκολο. Μπράβο που προβάλετε μια τέτοια διαφήμιση βγαλμένη απο καθημερινές ανθρώπινες ιστορίες».

** «Jumbo αμάν, μας έκανες κ κλέψανε γιατί μόνο όσοι τα πέρασαν ξέρουν από γιορτές κ καράβια...»

** «Έχω ζήσει να λείπει ο σύζυγός μου για επισκευή με το καράβι και γύρισε τη μέρα τον Χριστουγέννων πραγματικά δεν μπορείτε να φανταστείτε πως νιώσαμε εγώ και τα παιδιά μου. Γέμισε το σπίτι μας χαρά, φώτισε και το τελευταίο στολίδι που είχαμε βάλει».

** «Εγω σαν ειμουν παιδακι ναυτικου θυμαμαι σχεδον παντα να ζηταω απο τον Αϊ Βασίλη να μου φερει πισω τον μπαμπα μου».

** «Επιτέλους η επιχείρηση σας διαφημίζεται με τον τρόπο που της ταιριάζει».

** «Μπράβο στα τζάμπο η καλύτερη διαφήμιση καλά ταξίδια σε όλους τους ναυτικούς ο Άγιος Νικόλαος να είναι πάντα κοντά τους καλές γιορτές του χρόνου στα σπίτια τους».

** «Η καρδιά της Ελλάδας χτυπά σε αυτή την διαφήμιση!»

** «Αυτή η διαφήμιση βγήκε μάλλον από την καλύτερη διαφημιστική εταιρία στην Ελλάδα και άγγιξε καρδιές. Εύχομαι και στο βραβείο ΕΡΜΗΣ της διαφήμισης. Καλές γιορτές».

**«Κόμπος στο λαιμό πολλή συγκίνηση. Εύχομαι ο Άγιος Νικόλαος γιορτάζει μεθαύριο να είναι κοντά στους ναυτικούς που ταξιδεύουν».

** «Καλές γιορτές και στο παιδί μου, τέταρτη χρονιά που κάνει γιορτες στο καράβι, μου λείπει πολύ, να είναι καλά και με το καλό να γυρίσει σπίτι μας».

** «Συγχαρητήρια που νιώσατε την μελαγχολία της Ελληνικής Ναυτικής Οικογένειας!»

**«Εμάς τους ναυτικούς να μας αγαπάτε λίγο παραπάνω...Στερούμαστε όποιους αγαπάμε για να τους προσφέρουμε το καλύτερο»

«Επιτέλους, ξύπνησες»

Υπάρχουν και πολλά σχόλια που αναφέρονται στις παλιές, αμφιλεγόμενες –αλλά πάντα πολυσυζητημένες, έστω και αρνητικά– διαφημίσεις του Τζάμπο. Μερικές από αυτές:

** «Επιτέλους τζάμπο ξύπνησες, μια σωστή διαφήμιση».

** «Συνήθως οι διαφημίσεις σας είναι για κλάματα. Αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση που έχω δει!»

** « Και οσο θυμάμαι την διαφήμιση με την Στανιση που ήταν για γέλια....καμία σχέση».

**«Ανέλπιστα ανεβασμένης αισθητικής διαφήμιση του Jumbo. Είχαμε συνηθίσει ΆντζελαΠανίκα κτλ κτλ».
** «Για χρόνια έλεγα πάντα ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες του jumbo είναι επιεικώς απαράδεκτες! Φέτος με ξάφνιασε η πρώτη διαφήμιση με τον άγιο Βασίλη. (Απόρησα) και εντυπωσιάστηκα με αυτήν! Εχω περάσει Χριστούγεννα στο πλοίο μακριά από την οικογένεια και τους φίλους μου και καταλαβαίνω απόλυτα το συναίσθημα! ΜΠΡΑΒΟ jumbo που μας υπενθυμίζεις ότι υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι! ΜΠΡΑΒΟ για την ποιοτική διαφήμιση (επιτέλους)! Και ελπίζω να συνεχίσεις έτσι!!!»

** «Μετά από όλες αυτές τις - επιεικώς - αλλοπρόσαλλες παλαιότερες διαφημίσεις σας, με αυτήν εδώ έχετε κάνει την διαφορά !!! Έχετε αγγίξει την καρδιά και την ψυχή μας».

harddog

Δεν υπάρχουν σχόλια: