H εποχή Μαρινάκη δεν αρχίζει με καλές προϋποθέσεις για το Συγκρότημα. Υπάρχουν όμως ακόμη προοπτικές. Λόγω εναπομείνασας κεκτημένης ταχύτητας. Αλλά και γιατί οι άνθρωποι που έμειναν χρειάζονται τη δουλειά τους και κυρίως την ξέρουν – οι μεγαλοστομίες είναι για τους δήθεν.
Αυτές οι προοπτικές θα χαθούν αν ο νέος ιδιοκτήτης διαπράξει ένα από τα εξής δυο λάθη:
- Είτε, όπως έκανε ο Ψυχάρης, να πιστέψει ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον Χρηστo Λαμπράκη ως ενεργός παράγων στη Δημοκρατική παράταξη...
- Είτε να εντάξει τις εφημερίδες επισήμως στην υπηρεσία του μάρκετινγκ ανάδειξης..
του Κυριάκου στην πρωθυπουργία.
Υπάρχει και κάτι ακόμη που ψιθυρίζεται: να γίνουν μοχλός εκκαθάρισης λογαριασμών ανάμεσα στον πρόεδρο της ΝΔ και τη Ντόρα Μπακογιάννη-, που ενδιαφέρεται περισσότερο να προωθήσει τον γιό της, παρά για τον εαυτό της.
Η μεταφορά του βρετανικού δράματος «Μίλιμπαντ εναντίον Μίλιμπαντ» -με τον ΔΟΛ από τη μια και το συγκρότημα Αλαφούζου από την άλλη- θα είναι άχαρη για τις αιμάσουσες εφημερίδες του μαγαζιού.
Από τα λάθη του ΔΟΛ υπάρχει ένα κέρδος. Ένα συμπέρασμα για όσους θα αναλάβουν επιτελικά την ανόρθωσή του: οι αναγνώστες δεν χειραγωγούνται πολιτικά. Γιατί απλούστατα η επιλογή κόμματος προηγείται της επιλογής εφημερίδας. Ο Μαρινάκης αγόρασε τους τίτλους. Δεν αγόρασε και τους αναγνώστες.
Αυτό σημαίνει ότι ο ΔΟΛ -ΔΟΜ πλέον- θα αναστηθεί αν εξελιχθεί σε πραγματική επένδυση στο μιντιακό χώρο παράγοντας ένα ελκυστικό ενημερωτικό προϊόν, πάνω στις παραδοσιακές ράγες του αντί να εκληφθεί ως σκεύος πολιτικής ηδονής.
Με απλά λόγια «Συγκρότημα» υπέρ της Δεξιάς και κόντρα στη Δημοκρατική παράταξη -και τα ιστορικά της συμφραζόμενα- δεν υπάρχει.
- απόσπασμα από άρθρο του Γιώργου Λακόπουλου στο anoixtoparathyro υπό τον τίτλο "Οι αμαρτίες που πληρώνει το «Συγκρότημα»…"
Αυτές οι προοπτικές θα χαθούν αν ο νέος ιδιοκτήτης διαπράξει ένα από τα εξής δυο λάθη:
- Είτε, όπως έκανε ο Ψυχάρης, να πιστέψει ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον Χρηστo Λαμπράκη ως ενεργός παράγων στη Δημοκρατική παράταξη...
- Είτε να εντάξει τις εφημερίδες επισήμως στην υπηρεσία του μάρκετινγκ ανάδειξης..
του Κυριάκου στην πρωθυπουργία.
Υπάρχει και κάτι ακόμη που ψιθυρίζεται: να γίνουν μοχλός εκκαθάρισης λογαριασμών ανάμεσα στον πρόεδρο της ΝΔ και τη Ντόρα Μπακογιάννη-, που ενδιαφέρεται περισσότερο να προωθήσει τον γιό της, παρά για τον εαυτό της.
Η μεταφορά του βρετανικού δράματος «Μίλιμπαντ εναντίον Μίλιμπαντ» -με τον ΔΟΛ από τη μια και το συγκρότημα Αλαφούζου από την άλλη- θα είναι άχαρη για τις αιμάσουσες εφημερίδες του μαγαζιού.
Από τα λάθη του ΔΟΛ υπάρχει ένα κέρδος. Ένα συμπέρασμα για όσους θα αναλάβουν επιτελικά την ανόρθωσή του: οι αναγνώστες δεν χειραγωγούνται πολιτικά. Γιατί απλούστατα η επιλογή κόμματος προηγείται της επιλογής εφημερίδας. Ο Μαρινάκης αγόρασε τους τίτλους. Δεν αγόρασε και τους αναγνώστες.
Αυτό σημαίνει ότι ο ΔΟΛ -ΔΟΜ πλέον- θα αναστηθεί αν εξελιχθεί σε πραγματική επένδυση στο μιντιακό χώρο παράγοντας ένα ελκυστικό ενημερωτικό προϊόν, πάνω στις παραδοσιακές ράγες του αντί να εκληφθεί ως σκεύος πολιτικής ηδονής.
Με απλά λόγια «Συγκρότημα» υπέρ της Δεξιάς και κόντρα στη Δημοκρατική παράταξη -και τα ιστορικά της συμφραζόμενα- δεν υπάρχει.
- απόσπασμα από άρθρο του Γιώργου Λακόπουλου στο anoixtoparathyro υπό τον τίτλο "Οι αμαρτίες που πληρώνει το «Συγκρότημα»…"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου