Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Εγώ, ο Σταύρος

 
nonews-news

ο αφισοκολλητής
ο επαναστάτης
ο διαγραφείς (από το ΠΑΣΟΚ)
ο πρωτοπόρος


Εγωπαθής, κατά τα Μουσολινικά στάνταρς. Ατένιζε αφ’ υψηλού την συνομιλήτρια του, έπαιρνε πόζες, έβαζε επιτηδευμένα την παλάμη με το δαχτυλίδι, στο στόμα. Έδωσε ένα σύντομο βιογραφικό - μικρού ήρωα…

Ήταν…


αφισοκολλητής στα 17 του. Εντάχτηκε στο ΠΑΣΟΚ, αλλά τον διέγραψαν γιατί ήταν επαναστάτης.

Το μυαλό του το είχε στον Τσε Γκεβάρα και τα επαναστατικά κινήματα, αλλά ερωτεύτηκε την δημοσιογραφία.

Δεν είχε σκεφτεί να γίνει πολιτικός. Στα γενέθλια του, κάπου τον Φλεβάρη, το είδε ξαφνικά το θέμα αλλιώς.

Στα πολιτικά ζητήματα, μάλλον πελαγοδρομούσε. Και πάντα - ως γνήσιος τηλεοπτικός αστέρας – γύριζε τη συζήτηση στο, υπερτροφικό, «εγώ» του.

Εγώ πολέμησα τον λαϊκισμό.

Εγώ θα μείνω σ’ αυτή τη θέση (του αρχηγού) 8 χρόνια. Είναι καλός χρόνος.

Εγώ είμαι αντίθετος σε κινήσεις (όπως των "58"), που θέλουν να αναστήσουν το παλαιό.

Εγώ δεν έχω κανένα δέος, απέναντι στο πολιτικό σύστημα.

Εγώ, εγώ, εγώ...

Δεν μετάνιωσε για την συνέντευξη που πήρε από τον Μιχαλολιάκο, είδε σαν φοβισμένο σχολιαρόπαιδο – μπροστά στον Κασιδιάρη - τον Μπαλτάκο.

Ήταν θέμα ανικανότητα και βλακείας να μιλά έτσι για τον πρωθυπουργό, μπροστά σ’ ένα χρυσαυγίτη.

Στα οικονομικά είχε φοβερή θέση. Να πληρώνουν, όσοι δεν πληρώνουν (αλλά δεν μπορεί να πει περισσότερα, γιατί δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη το οικονομικό του πρόγραμμα).

Πιστεύει, πως για να μπει κανά φράγκο στα κρατικά ταμεία, πρέπει να διεκδικήσουμε το κατοχικό δάνειο.

Το σακίδιο…

Για το περίφημο σακίδιο είπε, πως δεν πρόκειται να το εγκαταλείψει και δεν έχει σκοπό, να αλλάξει ως πολιτικός τις συνήθειες που είχε ως πολίτης.

«Μπορώ να πάω και σε μια συνάντηση κορυφής με μοτοσυκλέτα», είπε.

Το μνημόνιο…

«Αν ήσουν στην θέση του Παπανδρέου, το 2010, θα έβαζες την χώρα σε μνημόνιο», τον ρώτησε η Σοφία Παπαϊωάννου και κείνος ανασηκώνοντας με τις άκρες των δαχτύλων του το σαγόνι και κοιτάζοντας την δημοσιογράφο, για άλλη μια φορά αφ’ υψηλού, έδωσε μια Μουσολινικής μεγαλοπρέπειας απάντηση. «Εγώ, θα ‘χα λύσει τα προβλήματα νωρίτερα» .

Τον ακούσαμε επίσης να λέει «εμείς, προχωράμε ένα βήμα παραπάνω, για την ελληνική κοινωνία. Και αυτό θα φανεί γρήγορα».

Και μείς, μέχρι εδώ αντέξαμε...





Κίμων Αθηναίος

 Περισσότερα για τη συνέντευξη του Σταύρου Θεοδωράκη, EΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: