Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

SUVήδες, SUVίτισσες και Άννα Παναγιωταρέα

Τίποτα πιο σιχαμερό από ένα SUV που κάνει την ανάγκη για ταξική διαφοροποίηση τόσο κραυγαλέα. Κοίτα, είμαι πιο ψηλά από σένα, βλέπω καλύτερα στο δρόμο, χωράω περισσότερα πράγματα από όσα μπορείς εσύ να αγοράσεις και να χωρέσεις. Το αμέσως
χειρότερο από ένα SUV είναι ένα SUV που το οδηγεί μια ξανθιά με ανταύγειες που χαχανίζει στο iphonX της και σε πάει καροτσάκι πιάνοντας όλο το οδόστρωμα. Γνώμη μου όλο αυτό έτσι;


Ευγενία Χριστοπούλου
(Από το fb)

Και ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της δημοσιογράφου: «Ένα παρόμοιο οδηγούσε κάποτε και η συνάδελφος Άννα Παναγιωταρέα. Σταματήσαμε κάποτε μαζί σε ένα φανάρι, εγώ καμαρώνοντας με το καινούργιο μου 2CV τότε... Ανοίγει το παράθυρο και μου λέει; Πω, πω... Μα πως μπορείς και οδηγείς αυτό το πράμα; (ακριβώς έτσι...)»

Δεν υπάρχουν σχόλια: