Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
394.000 ευρώ ξόδεψαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για προεκλογικές δημοσκοπήσεις- Το ΠΑΣΟΚ προτιμά GPO και η ΝΔ τη MRB
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία για τον τρόπο και το κόστος λειτουργίας του πολιτικού συστήματος περιλαμβάνουν οι ειδικές εκθέσεις εκλογικών εσόδων και δαπανών που υποχρεωτικά καταθέτουν τα πολιτικά κόμματα μετά την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών.
Τα δυο μεγάλα κόμματα ξόδεψαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τις... υπηρεσίες δημοσκοπικών εταιριών των οποίων τα ονόματα θα σας..
...πρότεινα να συγκρατήσετε σε συνάρτηση με τα κόμματα-εργοδότες τους.
Στην ειδική έκθεση των εκλογικών δαπανών περιλαμβάνονται οι παρακάτω εντολές πληρωμών στην εταιρία GPO η οποία συνεργάζεται σχεδόν αποκλειστικά με το Mega Channel και την εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη:
6/4/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
4/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
9/5/2012- G.P.O 8.000 ευρώ
14/6/2012- G.P.O 42.000 ευρώ
Συνολικά, το ΠΑΣΟΚ ξόδεψε 162.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
Διαφορετικές φαίνεται ότι ήταν οι επιλογές της Νέας Δημοκρατίας η οποία συνεργάστηκε με τρεις διαφορετικές εταιρίες με την MRB να απορροφά τα μεγαλύτερα ποσά και με τις Alco και Rass να ακολουθούν.
-Alco 27.000 ευρώ
-MRB 183.000 ευρώ
-Rass 22.000 ευρώ
Συνολικά, η Νέα Δημοκρατία ξόδεψε 232.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
Στη συνολική δαπάνη των 394.000 ευρώ, προσθέστε και τις αμοιβές των υπαλλήλων που συμμετείχαν σε δημοσκοπήσεις που έγιναν από τα τηλεφωνικά κέντρα των δυο κομμάτων και θα συνειδητοποιήσετε πόσα χρήματα ξοδεύουν για τις μετρήσεις της κοινής γνώμης τα πολιτικά κόμματα..
parapolitiki.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου