Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Παπαχρήστου: Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τα κουνούπια του Νείλου θα τρώνε... σπιτικό φαγητό!


Λίγες ημέρες πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, η πρωταθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου προκαλεί με ρατσιστικό μήνυμά της στο Twitter.

Η 23χρονη αθλήτρια έγραψε στο λογαριασμό της: «Με τόσους... Αφρικανούς στην Ελλάδα.. Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου..θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!!». Το σχόλιο της Παπαχρήστου, όπως ήταν λογικό, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι ζητούν από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή να πάρει θέση για το συγκεκριμένο σχόλιο.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια με δύο αναρτήσεις της στο Twitter ζήτησε συγγνώμη για το σχόλιό της που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. «Ζητώ συγγνώμη αν άθελα μου προσέβαλα ανθρώπους!δεν έχω καμία ανάμιξη με τα πολιτικά!!!Είμαι Αθλήτρια και μόνο!!».

«Όλα αυτά που συνέβησαν δεν με εκφράζουν είμαι Αθλήτρια τίποτε άλλο!!Δεν συνηθίζω να προσβάλω πότε κανέναν...δεν είμαι αυτής της ιδεολογίας!».

Νωρίτερα, η Παπαχρήστου με δηλώσεις της στην ιστοσελίδα contra.gr τόνισε πως δεν είχε πρόθεση να μειώσει κανένα και απλώς είδε το εν λόγω σχόλιο αναρτημένο και το ανέβασε στον λογαριασμό της. «Δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω κανέναν. Σέβομαι όλους τους ανθρώπους και όλες τις φυλές. Δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική. Εγώ ασχολούμαι μόνο με τους αγώνες. Το είδα κάπου αναρτημένο αυτό το σχόλιο και το ανέβασα κι εγώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: