Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Γιώργος Παπακωνσταντίνου: Είμαι στη διάθεση της Επιτροπής, θέλω να καθαρίσω το όνομα μου

Παραθέτω σημερινή δήλωση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου για την σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για διενέργεια προανακριτικής εξέτασης: Είμαι στη διάθεση της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για διενέργεια προανακριτικής εξέτασης. Το μόνο που θέλω είναι να μου... ...δοθεί η ευκαιρία να καθαρίσω το όνομά μου από μια χονδροειδή κατασκευή σε βάρος μου και να αποδοθούν ευθύνες εκεί που πρέπει. Σχόλιο Παραπολιτικής: Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή, ούτε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου μπορεί να αποδείξει ότι τα ονόματα των συγγενών του δεν χάθηκαν κατά την αντιγραφή από το cd αλλά ούτε και οι κατήγοροι του μπορούν να αποδείξουν ότι το έκανε. Κατά συνέπεια, το τεκμήριο της αθωότητας ισχύει αυτή τη στιγμή στο ακέραιο. http://www.parapolitiki.com/2013/01/papakonstantinou-sti-diathesi-tis-epitropis.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: