Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Λιάνα Κανέλλη για Ηλία Κασιδιάρη: «Ποιος ασχολείται με αυτή τη μύγα»;

Μπορεί να έχουν περάσει τέσσερις μήνες από το χαστούκι που δέχτηκε από τον Ηλία Κασιδιάρη η Λιάνα Κανέλλη κατά τη διάρκεια ζωντανής εκπομπής, όμως η βουλευτής του ΚΚΕ δεν το έχει ξεχάσει και αναφέρεται με διόλου κολακευτικά λόγια στον εκπρόσωπο Τύπου της Χρυσής Αυγής. Σε πρόσφατη συνέντευξή της στον .. Τάσο Τρύφωνος και το ΡΙΚ η βουλευτής αναφέρθηκε στο περιστατικό λέγοντας: «Είναι εξαιρετικά θλιβερό να γίνεται τμήμα της πολιτικής ζωής και ο άνθρωπος που το διέπραξε να θεωρείται κύριος. Δεν πρόσεξε κανείς τον διάλογο και την ουσία των πραγμάτων. Έγινε κακοήθης εκμετάλλευση του γεγονότος. Δεν ήταν τόσο ευρύ, ήταν τόσο προβεβλημένο ως ευρύ. Και σ' αυτό φταίνε οι συνάδελφοι μου στα ΜΜΕ και οι «αριστεράκηδες». Παράλληλα πρόσθεσε: «Έκανα μια πράξη αξιοπρέπειας το να σηκωθώ όρθια. Δεν θα έπαιζα ξύλο. Ο ήρωας αυτού του επεισοδίου είναι σήμερα πρόσωπο lifestyle. Σ' αυτές τις βαρβαρότητες απαντάς με πολιτισμικό τούβλο, για να καπακώσεις την ασχήμια. Το μόνο που του χρειάζεται είναι να πάρεις ένα πολιτισμικό τούβλο και να του το πετάξεις στο κεφάλι. Το χαστούκι πυροδότησε την αντίληψη πως όλα είναι θεμιτά στην κρίση στο πολιτικό λεξιλόγιο. Δεν με ενδιαφέρει το ότι συνυπάρχουμε στην Βουλή. Ποιος ασχολείται μ' αυτή τη μύγα; Νομίζεις ότι ασχολούμαι μ' αυτή τη μύγα; Αντέχω περισσότερα απ' αυτό γιατί δεν τον χρησιμοποιώ ως καθρέφτη. Αυτός με χρησιμοποιεί ως καθρέφτη δι' αυτής της ηλιθίας πράξεως. Αυτός το έκανε ως «Χιονάτος». Δεν έχουν πρόσωπο αυτοί οι άνθρωποι. Το αποκτούν μέσω των πράξεων τους». Αναφερόμενη στην αντίδρασή της στο χαστούκι είπε: «Η πρώτη μου σκέψη ήταν πως θα συγκρατήσω την οργή και την φυσική μου αντίδραση όταν κάποιος με χτυπάει. Έχω υποχρέωση όταν με βλέπει κόσμος είναι να είμαι υποδειγματική στη συμπεριφορά. Ο μεγαλύτερος κόπος ήταν να μην αντιδράσω στο χαστούκι. Τι έλεγε η μάνα του όταν τον έβλεπε; Καμάρωνε; Έξι μήνες μου πήρε να φύγει από μέσα μου η φυσική οργή της αντιστροφής. Θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά πολιτισμένο για να μην ασχολούμαι με εκδίκηση. Δεν είμαι Θεός να στρέψω το άλλο μάγουλο». Πηγή: Λιάνα Κανέλλη για Ηλία Κασιδιάρη: «Ποιος ασχολείται με αυτή τη μύγα»; | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/72229#ixzz29S1OIZrx

Δεν υπάρχουν σχόλια: