Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Στεφανόπουλος: Δεν ήμουν ποτέ ερωτύλος!

Ίσως ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κ. Στεφανόπουλος  να είναι ο μοναδικός πολιτικός που αναφέρεται τόσες φορές στην αυτοβιογραφία του στο γυναικείο φύλο, και δηλώνει ότι δεν ήταν ποτέ ερωτύλος. Σας μεταφέρω ένα απόσπασμα από το βιβλίο της δημοσιογράφου κυρίας Νίτσας Λουλέ «Κωστής Στεφανόπουλος- Ο μοναχικός πρόεδρος», που η παρουσίασή του γίνεται σήμερα. Ιδού η αφήγηση του κ. Στεφανόπουλου: «Τότε ήταν που μου αγόρασαν και το πρώτο κοστούμι, με ... κοντό παντελόνι, φυσικά. Είχε 19 τσέπες μέσα και έξω... Στους χορούς του σχολείου ή στα πάρτι της γειτονιάς οι φίλοι έπαιρναν τις καλύτερες να χορέψουν και εμένα μου έμειναν οι άσχημες. Δεν ερωτεύτηκα ποτέ αυτό που λέτε "κατακούτελα". Δεν είχα τύχη με τις γυναίκες, ούτε ιδιαίτερα ερωτύλος ήμουν. Ίσως φταίει που για πολλά χρόνια έκανα έρωτα επί πληρωμή, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι νέοι της εποχής. Ήταν δύσκολο να "βγάλεις" κοπέλα στην επαρχία. Υπήρχε κίνδυνος να την εκθέσεις»! http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=480629

Δεν υπάρχουν σχόλια: