Τέλος Γενάρη αναμένεται να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για το πώς θα μοιραστεί η διαφημιστική πίττα στους τηλεοπτικούς σταθμούς το 2013. Τον τόνο, εκτός από την κινητή τηλεφωνία, θα δώσει η...
δαπάνη που θα εγκρίνουν οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και οι συμφωνίες στις οποίες θα προχωρήσουν. Αν και οι τελευταίες δεν είναι τόσο δεσμευτικές σε σχέση με το παρελθόν, θα είναι όμως ενδεικτικές για το πώς θα κινηθεί η αγορά. Αφού, ποτά, τράπεζες και αυτοκίνητα έχουν ανύπαρκτη πλέον διαφημιστική προβολή. Θυμίζουμε ότι η αγορά τα τελευταία τρία χρόνια της κρίσης έχει απολέσει περίπου 550 εκατομμύρια ευρώ, αφού από τα 700 και πλέον εκατομμύρια ευρώ που ήταν η διαφημιστική δαπάνη το 2008 έχει φθάσει σήμερα, τα κανάλια να μοιράζονται περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ!enimerosi24.gr
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου